Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dostęp bezkluczykowy działa nieprawidłowo.

Auto otwieram i zamykam z przycisku na kluczyku, mogę je normalnie odpalić gdy kluczyk jest w stacji kluczyka.

Gdy ciągnę za klamkę jednych/ drugich, tylnej klapy lub też szyby, w większości prób nie działa, albo działa tylko, gdy długo trzymam np klamkę. Przy czym, żeby załapał, muszę mieć kluczyk w drugiej ręce. Jak jestem w aucie i klucz jest poza stacją kluczyka, nie mogą odpalić silnika, wyrzuca komunikat o braku kluczyka w aucie.

Zapytacie pewnie o błędy, ale z tego co ostatnio patrzałem, nic nie było, ale postaram się jeszcze sprawdzić. Czy z poziomu INPA, ew. DIS można wymusić/sprawdzić moduły/anteny?

Na moje będzie to albo CACU ( Comfort Access Control Unit ), albo CAS. Czy po wymianie CACU, trzeba go programować, czy wystarczy tylko zainicjalizować w CAS?

Poprzez zainicjalizowanie rozumiem: ( strona 23 )

http://www.meeknet.co.uk/E64/Comfort%20Access.pdf

Opublikowano

Witam,

Typowe dla E91, przetarły się kable w elementach gumowych pomiędzy karoserią i tylna klapą.

Kilka miesięcy temu pisałem o tym. Poszukaj.

Pracy na godzinę, półtorej, o ile wiesz jak zacząć.

Inne rozwiązanie to wizyta u elektryka.

Opublikowano
Jak twoje auto jest wyposażone w dostęp komfortowy to tak. Z vin auta wszystko wyczytasz po zdekodowaniu :wink:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zamykając temat, chciałbym potwierdzić rozwiązanie opisanego problemu w naprawie wiązki w prawej osłonie elastycznej pomiędzy nadwoziem a klapą szyby w E91.

 

Proponuje zrobić to porządnie i nie jest to wtedy roboty na godzinę czy dwie, a większą część dnia., bo albo robimy coś raz i porządnie, albo może nie róbmy tego wcale. Lutowanie, łączenie przewodów w lub pobliżu elastycznego przepustu uważam za fuszerkę...

 

1. Demontaż spoilera.

2. Sprawdzenie napięć miernikiem na kostce X1143.

3. Demontaż tapicerki bagażnika włącznie z częścią podsufitki, prawy plastik na którym pracuje roleta musi zostać zdemontowany.

4. Przygotowanie nowej wiązki z odpowiednich przewodów.

5. Wycięcie i demontaż starej wiązki, przygotowanie pilota z drutu i przeciąganie nowej wiązki. W elastycznym łączniku jest specjalna masa samowulkanizująca, która jest bardzo ważna i niedopuszcza do przedostawania się wilgoci do wnętrza pojazdu... Raz, że nie można się jej pozbyć, dwa, że jest to raczej niewykonalne, trzy, przeciąganie czegoś przez nią to katorga i trzeba robić to rozważnie, aby jak najmniejszą jej część stamtąd wyciągnąć, ewentualnie uszczelnić braki/ubytki ww. masy )

6. Lutowanie i odpowiednie zabezpieczenie elektroizolacyjne i mechaniczne miejsca lutowania. ( Ja uważam, pomimo posiadania odpowiednich zaciskarek, że naprawa wiązki w samochodzie jest lepiej wykonana, gdy jest lutowana, oczywiście lutowanie musi się odbyć w odpowiednim miejscu. )

7. Sprawdzenie roboty.

8. Sprawdzenie napięć miernikiem.

9. Spięcie i ułożenie instalacji po naprawie.

10. Montaż tapicerki i spoilera.

 

Przy okazji można naprawić/wymienić przewody wspólnego potencjału pomiędzy klapą, klapą szyby a nadwoziem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.