Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jeżeli mam seryjnie sportowe (s226a) i obniżone zawieszenie to przy ustawieniu geometri i zbieżności gość który to ustawia powinien wziąsc to pod uwagę i sklepach w swoich ustawieniach na kompie? Czy jest jakies ogólne ustawienie dla E90?

Opublikowano
musisz go o tym poinformować. Zbieżność jest inna jak w zwykłym zawieszeniu. Z tym, że jak pojedziesz do kumatego kolesia to może Ci ustawić troszkę bardziej sportowo albo bardziej ekonomicznie ( oszczędzając opony ) .
Opublikowano
Mam problem ze autem jedzie się mało pewnie, kiera wozi na prawo i lewo. Wszystko sprawdzone, więc pozostaje tylko zbieżność, która ustawiłem jakieś kilka miesięcy temu i od tego czasu nie wiem czy mi się wydaje czy jest coś nie tak. Byłem jeszcze raz sprawdzić po kilku tygodniach i pokazało na kompie że jest dobrze. Więc może to że jest sportowe zawieszenie ma wpływ na jakieś inne ustawienia które gość nie wprowadził
Opublikowano

Różnice między sportowym a zwykłym zawieszeniem są minimalne i na dobrą sprawę jak byś nawet niechcący ustawił dla zwykłego zawieszenia to pewnie się to również złapie w normach dla sportowego.

 

Z tego co rozumiem to większa zbieżność sprawia że auto się pewniej prowadzi i oszczędza opony a mniejsza zbieżność, zerowa lub rozbieżność powodują agresywniejsze prowadzenie, mniejszą stabilność i szybsze (nierówne) zużycie opon.

Opublikowano
A jak ja pojadę to co mam powiedzieć bo mam wersję ed? Jak ma mi ustawić?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.