Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Po naprawie gdzie był demontowany silnik zauważyłem że kierownica jest lekko przekręcona na prawo ale to naprawdę minimalnie , a gdy ustawimy ja prawidłowo auto zaczyna delikatnie odbijać w lewo .Pojechałem na zbieżność komputerową .Gościu mówi że ustawiona zbieżność ale kierownica dalej jak była tak jest , stwierdził że to wina opon :shock: (muszą się dotrzeć) dodał jeszcze że trzeba dwa tygodnie polatać jak samo się nie ustawi to mi to poprawią. Po tym jeszcze sam zamieniłem opony stronami lecz nic to nie dało. A tu mam link do zdjęcia wydruku . Jakieś pomysły co to może być ? .http://imageshack.com/a/img923/1852/NwxfVv.jpg
Opublikowano
Dodam jeszcze że przed naprawą było wszystko w porządku na tych samych oponach . Tu jeszcze ten sam wydruk aby łatwiej było odczytać http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/aogpnN.jpg
Opublikowano
Zapytaj się czy odłączali kolumnę kierowniczą od maglownicy. One są połączone wieloklinami. Zdaje się że takimi zwykłymi, które można połączyć pod dowolnym kątem, w ten sposób można przekręcić kierownicę względem kół, bo np sam wieloklin od montażu kierownicy umożliwia montaż tylko w jednej pozycji.
Opublikowano

a przypadkiem nie demontowali maglownicy podczas tych czynności ?

i od kiedy to winą opon jest to, ze kierownica jest krzywo ?

Niech najpierw powiedzą Ci prawdę czego się dotykali kiedy robili Ci serwis a potem podjedz do kogoś mądrego kto ma pojęcie o zawieszeniu bo uwierz mi samo skanowanie auta (kąty, zbieżność) nie podpowie co trzeba zrobić, do tego potrzebny jest mózg.

POWODZENIA.

Opublikowano
Mechanik twierdzi ze maglownica była odłączana od kolumny i że może właśnie tam na tym wieloklinie mógł się machnąć. Wszystko by się zgadzało z tym co mówicie. I teraz pytanie-uderzać do mechanika czy tych od zbieżności by to naprawili.
Opublikowano
Ja bym uderzał do mechanika. Można to pewnie zrobić zbieżnością, ale wtedy maksymalny kąt skrętu kół będzie minimalnie różny dla skrętu w lewo i w prawo, ale pewnie to będzie pomijalna różnica. Szczerze to nie jest "rocket science" - wystarczyłoby jakby flamastrem zaznaczył na wieloklinie i na krzyżaku i by złożył równo. Gorzej jak trzeba kolumnę kierowniczą lub maglownicę wymienić, tutaj szczere nie wiem jaki patent zastosować żeby to sobie sensownie zaznaczyć, a przymierzam się do wymiany kolumny...
Opublikowano
Samochód na kanał wejść pod niego poluzować końcówki drążka i w zależności w którą stronę kierownica jest krzywo , z jednej strony wkręci końcówkę z drugiej wykręć zaznaczyć sobie wcześniej flamastrem żeby tyle sam wykręcić i wkręcić np jeden obrót przejechać się na wprost zobaczyć ile się wyprostowało jeśli mało to powtórzyć czynności
Opublikowano
Pytanie podstawowe czy masz Active steering czy nie... druga sprawa że jak mg123 napisał nie powinno się tego korygować końcówkami tylko na wieloklinie, przekładnia inaczej pracuje w środkowym położeniu plus nierówny skręt - no po prostu będziesz miał niesymetrycznie...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Mam w F30 to samo, po zbieznosci..


Jak auto bylo krzywe :norty: to było ok..

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.