Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam kolejny pomysł , nieszczelność w serwie, albo poduchach silnika i wakupompa pompuje powietrze pod pokrywe zaworów .

na filmie ruski wyjmuje zaślepkę z rurki do serwa od wakupomnpy i zaczyna się masakra z demieniem z korka oleju jak u mnie. jutro zaślepiam rurke i zobaczę co jest.

filmik z ruskimi
Opublikowano
Zatkalem rano orzewod od wakupompy i daje o polowe mniej z odmy , chyba to to bedzie nasz problem , pewbie przy wamianie rozrzadu pekl przewod do serwa , hamulcowego , mam twardszy pedal i pompa pompuje powietrze pod pokrywe zaworow ;-)
Opublikowano
Witam , w którym miejscu zatykales przewód od wakuupompy ?zaraz przy wyjściu od wakuupompy czy ściągałem przewód od Serwa tam gdzie Ruscy na filmiku? Wydaje mi się że u mnie winna jest uszczelka pod pokrywą zaworów , jak dokładnie obejrzałem dekiel z latarka od góry zauważyłem że wychodzi w niektórych miejscach silikon ,a to znaczy że zostawili stara uszczelkę i zaciapali ja silikonem ☹️,szkoda.Jak zatykales przewód wakuupompy przestało lecieć również z bagnetu oleju? Najlepiej byłoby wymienić wszystkie przewody podciśnieniowe, ale wydaje mi się będzie może lepiej ale problem całkiem nie zniknie, filtr oleju wymieniłeś? Ja kupiłem nowy ,ale w poniedziałek jadę do mechanika ,niech zrzuca dekiel zaworów daje uszczelkę bez silikonu i wtedy wymienię olej .Pozdrawiam
Opublikowano

Zostaw ta uszczelke , oryginalnie w miejscach zakretow i nad wakupompa daje sie sylikon drybond ,

Ja wymienilem juz uszczelke na oryginal bo podciekala i dalem nowe sruby , jest sucho ale dalej dmucha , u mnie raczej winna jest wakupompa , w poniedzialek po robocie sie za to wezme to dam znac

Opublikowano
A zatkalem gliwne wyjscie od wakupompy z przodu silinka , ona dmucha mgla olejowa jak jest nieszczelny uklad podcisnienia , dmucha wprost pod korek i do odmy
Opublikowano

Sciagnij sobie Tis do bmw tam napisali ze musi byc sylikon na zakretach uszczelki , fabryka tak robi ,

Jak ogarne podcisnienia i nie bedzie dobrze to wymieniam filtr oleju , olej i plukam silnik

Opublikowano
Jak będzie wakuupompa ,to mega zbieg okoliczności ,te same auta silniki ,rocznik itd i obie historię zaczynają się po wymianie silnika...hmm
Opublikowano
Zdemontuj przewod od wakupompy do serwa , tymi trojnikami , moze byc gdzies pekniety , jestbduzo tematuw gdzie one pekaja , a tu przy wymianie rozrzadu tez mogl podczas roboty
Opublikowano
Panowie z tymi wężykami kombinujecie jak konie pod górę. Ściągnijcie główny przewód od wakumpompy i podłączcie np. ręczną pompkę próżniową - Jeśli układ jest szczelny to powinien trzymać podciśnienie. Ew. można spróbować dać niewielkie ciśnienie i obserwować czy gdzieś nie syczy jak ucieka. Powodzenia
Opublikowano
I tak będziecie kombinować i kombinować, ruskich oglądać itd...a przyczyna jest zupełnie gdzie indziej ;) Ale fajnie czyta się wątek więc kontynuujcie.
Opublikowano
U mnie jeden wtrysk ma + 3,4 korekty w inpie, albo na tym garku nie ma kompresji , albo wtrysk przelewa, ale czy by od tego byly te objawy , w weekend moze pomierze kompresje.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy któryś z was wymieniał miedziane podkładki pod wtryskiwaczami?

Jeden z mechaników wskazał mi to miejsce, że to także może być miejsce którędy mogą przedostawać się spaliny z komory spalania i powodować efekt przedmuchów z korka przez odmę.

Opublikowano
I tak będziecie kombinować i kombinować, ruskich oglądać itd...a przyczyna jest zupełnie gdzie indziej ;) Ale fajnie czyta się wątek więc kontynuujcie.

Co Twoim zdaniem jest przyczyną? Mam ten sam problem co koledzy, mam nawet te same auto 530xd e61 z 2006 roku :) pewnie jakaś trefna seria.

W trasie wpierdziela przez odmę dużo oleju do dolotu. Czy te dodatkowe ciśnienie pod pokrywą zaworów to może być wina podkładek miedzianych gniazd wtryskiwaczy?

Opublikowano

U mnie byl stopiny tlok , zaciśniety pierscien w rowku tloka i uciekala kompresja. U was silniki mają pewnie przemduchy , remont sie szykuje

Po wymianie pierscieni , 3 tlokow i panewek nie mam oleeju w odmie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.