Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam:)

Mam mozliwosc sprowadzenia BMW 5 (e39) z Anglii.Zastanawiam sie jak jest z przełożeniem kierownicy.Czy są problemy,drogie części,jakieś zaskakujące kłopoty?Chciałem zrobić to sam.Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.

 

Pozdrawiam :?

Opublikowano
Gdzieś mi jakiś znajomy mówił, że ktoś tam przerabia samochody z anglii i koszt takiej zabawy to chyba 3000zł - co i tak się opłaca (a na pewno opłacało, bo teraz nie wiem jakie ceny tam są). Podejrzewam, że cena za robociznę - bez części - bo w sumie są różne ceny części zależnie od samochodu.
Opublikowano

Witam!

Jak masz zamiar tym autem dłużej jeździć to nie polecam takiej operacji.

Kupa roboty i ciężko to porządnie zrobić.

Z tego co słyszałem to najgorzej przełożyć pedały i wiązki elektryczne - wiesz spawanie, sztukowanie. A pamiętaj, że do wymiany jest jeszcze sporo od pulpitu po reflektory.

 

Pozdro.

Opublikowano
na twoim miejscu dał bym se spokój kiedyś chciałem przerobić vectre B miałem wszyskie części ale trzeba było jeszcze ściane grodziową a w blache nie chciałem ingerować w BMW terz by pewnie trzeba i pozatym deska rozdzielcza listwa kier lampy wycieraczki instalacja komp przenieść na drugą strone przewody chamulcowe i pewnie jeszcze wiele innycz drobiazgów myśle że to nie ma sensu jak chcesz to dla siebie a jak sprzedasz to bedziesz miał strupa na głowie tak czy owak do kitu ja ci mówie a ty rub jak chcesz
BMW sie nie psuje
Opublikowano

W tym temacie mogę tylko powiedzieć aby se dać spokój.

Do wymiany jest:

deska, instalacja elektryczna całego auta, maglownica, lampy przednie, kolektor wydechowy, deska z kokpitem środkowym, kolumna kierownicza, serwo i pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, i wiele drobiazgów.

To tak na szybko co mogę tu wyodrębnić.

Prawie całe auto rozebrane i na nowo składane.

Jeżeli ktoś jeszcze będzie uważał że to się opłaca to bardzo proszę

Powodzenia.

Opublikowano
Nie ma wcale aż takiej tragedii. Znacznie więcej roboty jest np. z autem polskim po "dzwonie". Pytaniem jest kwestia opłacalności tego wszystkiego. Wiem, że nieraz da się kupić w GB za niewielkie pieniądze auto całkiem młode i da się na tym zarobić. Wtedy ma to sens. Niestety części do E39 są w cenie, jeżeli podejmujesz się takiej przeróbki, to najlepiej znaleźć całą E39 na części i kupić to hurtem.
www.swiatdrewna.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.