Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam Panowie auto ciężko odpala na ciepłym a na zimnym jeszcze gorzej tzn, dziś temp zew 12 st odpalam trzęsie buda, wali niebieski dym auto pali jakby na 5 garow. W lato paliło ciężko ale buda nie trzęslo i nie było dymku.

Pod kompem wszystko ok, jedynie pierwszy wtrysk leje najprawdopodobniej bo korekta jest 2.5.

Sterownik świec zarowych wymieniony na OEM.

Kompresja niby sprawdzana ale ja tego nie robiłem i niby jest 20,22,24,24,22,20.

Zauważyłem że były dwie świece urwane bo widać klej.

Jakieś sugestie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

jeszcze jest za ciepło na używanie świeczek, 3 miałem spalone i rano przy 5-7 stopniach auto pali od strzała.

 

Jak coś to podjedź na laptopa to podłączymy i zobaczymy czy jakieś błędy sypie.

 

Korekta 2.5 a lanie wtryskiwacza to dwie różne rzeczy, korekty to tylko jak rozpyla, a lejący wtryskiwacz przelewa paliwa za dużo i można to sprawdzić tylko mechanicznie pod maską.

szukam
Opublikowano
u mnie telepało silnikiem jak miałem uszkodzoną podkładke pod wtryskiem, a w inpie ten wtrysk miał +5 korekty, siwy dym przy odpaleniu i telepało silnikiem, ale odpalał bardzo dobrze i po wymianie wszystko wrociło do normy. Ogólnie myśle, że jak ciężko pali siwy dym po odpaleniu i trzesie silnikiem (najczęsciej poprostu nie pali na jeden cylinder) to trzeba zacząć od kompa, w inpie można wiele wyczytać, wtryski, cisnienie na listwie wtryskowej, przepływka, cisnienie na pompie itp. Przyczyn może być wiele
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na inpie nic nie wykazalow wszytsko(Idelanie) ,ok wtryski wyciagalem zmaienialem miejscami zeby wykluczyc brak kompresji ,na poczatku byly zle korekty na 1 i 6 zamienilem miescami wtryski i bylo ok po miesiacu wyskoczylo na 1 ...

Dzis Ci pasuje zebym podjechal?

k3m odezwij sie na komorke bo zmienilem i nie mam nr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na jednym przelał 100% więcej niż na tym co jest najmniej, zdecydowanie ma to wpływ na odpalanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Widzę podobny problem do mojego, polecam mój film na ten temat co sprawdzałem itd. akurat dla E39, ale dla silnika tego 3.0d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak daje na przelew (a to sprawdza się w teście przelewowym) to nie wypali dziury w tłoku, ale przez to spada ciśnienie na szynie i problem z rozruchem, który będzie pogarszał się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A powiedzcie mi Panowie czy tez moze byc przestawiony rozrzad?

Jeden kolega na fb napisal mi ze on tak ma i pokazal filmik i tak samo sie dzialo ujawnialo sie ponizej 15st C dym szedl po odpaleniu pozniej juz nie,ale jak rozrzad przestawiony to nie powinnien caly czas byc i zle chodzic?

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.