Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

Wjechały sprężyny eibach pro kit i niestety z amortyzatorami seryjnymi nie pracuje to dobrze.

 

Na większych nierównościach zatrzymuję się na odbijaczach i nawet już (chyba) udało mi się rozwalić jedno łożysko amortyzatora przedniego. Diagnoza i naprawa w środę i wtedy będę mógł potwierdzić.

 

Poczytałem trochę o amortyzatorach Bilstein B8 Sport i B6 Sport.

 

Dlatego mam kilka pytań:

 

- czy ktoś jeździ na tym?

- jak duża jest różnica w sztywności?

- które lepsze do eibach prokit?

- czy wymiana amortyzatorów wystarczy na wyeliminowanie bicia?

- czy dodatkowo trzeba dołożyć na przód Zestaw montażowy Bilstein B1?

- które B6 czy B8 lepsze do takiego obniżenia i jazdy na codzień?

 

Wiem, że to duzo pytań ale nic nie znalazłem ciekawego, a może ktoś już przerabiał temat?

 

Samochód do 320i Xdrive.

 

Z góry dzięki za info i rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Miałem B12

Czyli B8 + eibach pro kit

 

Jeżeli chodzi o właściwości jezdne X1 to znaczna poporawna...

 

Niestety w kwestii awaryjności miałem 3 razy na gwarnacji bo amortyzator stukał....

 

Wcześniej miałem w megane B6 na oryginalnych sprzeżnych i tu było super...

 

Nie wiem czy mogę polecić..

Opublikowano
dziwna sprawa, bo ja też mam seryjne zawieszenie i zmieniłem sprężyny i ja dobijania nie mam... może kwestia zużycia amorów?

.

Opublikowano

NIestety jest diagnoza. Amortyzatory przednie padły w ciągu 1000 km :-(

 

Czy to możliwe???

 

Podobno do Eibacha Pro Kit musi być amortyzator sportowy Bilstein B8.

 

Trochę jestem zły. Miałem sprawne zawieszenie, założyłem sprężyny, które miały poprawić sytuacje a rozwaliły.

 

Macie pomysł na inny powód?

Pozdrawiam


Maciek

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak jak pisałem na PW coś musi być nie tak. Zrobiłem na eibachu już 20 tkm i amory pracują idealnie. Tym bardziej ze sprężyny dla xdrive obniżają naprawdę symbolicznie. Wcześniej w f20 obniżyłem o 35-40 mm i po 50 tkm amory miały sprawność niemal fabryczną.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Poszukaj u mnie w temacie, generalnie to wrażenia 100% na plus ;)
Opublikowano
jakieś czas temu zmieniłem sprężyny w e91 na eibach przy starych (jeszcze bardzo dobrych amorkach) wymieniając tylko odboje na te od zawieszenie M-technik (zalecenie częscidobmw.pl) po kilkuset km przednie amory przestały pracować jak należny. wymieniłem na M-techniki i jest baaaajka. Początkowo też byłem lekko zawiedziony - po prostu amorki były już na tyle zużyte, że w nowych trudniejszych warunkach nie dały rady.
Opublikowano

Sprawa wyjaśniona. Podobno miałem serie wadliwych amortyzatorów seryjnych i je blyskawicznie dobilem jak zaczely pracowac scisniete:-)

 

W przyszly tygodniu wjezdzaja sportowe B8+:-)

 

Chyba się wciągnąłem w dłubanie.

 

Teraz pozostaje Wagner i downpipe ze sportowym katalizatorem i projekt chyba będzie zamknięty.

 

No może jeszcze jakieś lepsze hamulce Brembo lub M.:-)

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.