Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam,

zakupiłem cyfrową zmieniarkę firmy Yatour YT-M06. Mam w niej przewody które podłączam do kabli zmieniarki oraz zasilanie.

Samochód: E39 530i sedan z 2002 roku; oryginalna zmieniarka w bagażniku.

 

http://www.ycarlink.com/pd_18878_BM4H-for-16-9-navigation-BMW-models-USB-SD-AUX-Car-Digital-CD-changer-interface-adapter.htm

 

Gdzie mogę się podpiąć z zasilaniem?

Mam + 12V

oraz + 12V ACC

  • Moderatorzy
Opublikowano

12v to stałe zasilanie, w bezpiecznikach miernikiem się wepnij, powinno być cały czas nawet po wygaszeniu elektryki żeby funkcje się nie restartowały.

 

12v ACC to zasilanie akcesoriów, wybudzenie - najlepiej pod zapalniczkę

 

Wszystko znajdziesz w bezpiecznikach w schowku, albo jak chcesz to w kablach za radiem również, zobacz rozpiskę wiążki kablli w Twoim modelu.

 

Aż dziwne, że do zmieniarki instrukcji nie dali :roll:

Opublikowano

Znalazłem oba rodzaje zasilania przy navigacji i...

Na drugi dzień zastałem samochód rozładowany.

 

Ma może ktoś schematy kostek bagażnika?

Opublikowano

Zapalniczka w E39 się nie usypia. Usypia się dopiero w E60.

Zakładam, że to Ci rozładowało akumulator.

W schowku przed pasażerem masz wyjście na ładowarkę do latareczki :) Tam jest napięcie po zapłonie. Żeby nie niszczyć kostki mam zrobioną wtyczkę do oryginalnej kostki i po przekręceniu kluczyka pojawia się tam napięcie (podpinam tam rejestrator, CB...). Może spróbuj tak to zrobić...

Opublikowano
Zapalniczka w E39 się nie usypia. Usypia się dopiero w E60.

Zakładam, że to Ci rozładowało akumulator.

W schowku przed pasażerem masz wyjście na ładowarkę do latareczki :) Tam jest napięcie po zapłonie. Żeby nie niszczyć kostki mam zrobioną wtyczkę do oryginalnej kostki i po przekręceniu kluczyka pojawia się tam napięcie (podpinam tam rejestrator, CB...). Może spróbuj tak to zrobić...

 

Wszystko ładnie pięknie, tylko przewody pod zmieniarkę są wyprowadzone w bagażniku...

Opublikowano

W bagażniku masz radio i tam musisz podpiąć się zamiast zmieniarki, ja mam podpięte właśnie tam i tam też jest cyfrowa zmieniarka bo niestety kabelki są dość krótkie.

Nie wiem jak w sedanie , ale u mnie po lewej stronie w bagażniku są takie plastikowe maskownice pod nimi jest radio .

Sorki za to co poniżej

Jak ktoś nie wie co i jak, lepiej niech nic nie pisze , bo takie podłączenia mogą się zakończyć spaleniem czegoś :shock:

Opublikowano
W bagażniku masz radio i tam musisz podpiąć się zamiast zmieniarki, ja mam podpięte właśnie tam i tam też jest cyfrowa zmieniarka bo niestety kabelki są dość krótkie.

Nie wiem jak w sedanie , ale u mnie po lewej stronie w bagażniku są takie plastikowe maskownice pod nimi jest radio . :shock:

 

Dziękuję za podpowiedź. Dasz radę podesłać zdjęcie?

Opublikowano
W bagażniku masz radio i tam musisz podpiąć się zamiast zmieniarki, ja mam podpięte właśnie tam i tam też jest cyfrowa zmieniarka bo niestety kabelki są dość krótkie.

Nie wiem jak w sedanie , ale u mnie po lewej stronie w bagażniku są takie plastikowe maskownice pod nimi jest radio . :shock:

 

Dziękuję za podpowiedź. Dasz radę podesłać zdjęcie?

 

Znalazłem w sieci czerwone kółko to tu odpinasz kabelki i podpinasz od cyfrowej a w otworki wpinasz te .

157b8ca648f6cbf0med.jpg

Opublikowano

Dziś musiałem zajrzeć do radia bo coś się wyłącza podczas jazdy , więc zrobiłem fotkę .Jak masz problem z kabelkami , to postaram się opisać

2ff8f210797950a0med.jpg

 

Kabelek "A" to jest ten z wiązką ,którą dostałeś z cyfrową , kabelek B to jest ten co idzie razem z wiązką kostki , drugi co wypniesz jest osobny/luźny wywalasz na bok

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sorry, zbanowani mnie... HGW dlaczego.

 

Pytałem gdzie się podpiąc z ACC i +12V.

Ostatecznie okazało się, że zmieniarka jest uszkodzona i rozładowywałam mi aku w 30min do zera.

Opublikowano
Zasilanie jest już w kablach , tylko wypinasz z radia kable od zmieniarki CD, podpinasz kable z i cyfrową i działa .

 

No właśnie o to chodzi, że nie było zasilania. Trzeba było doprowadzić dodatkowe.

Opublikowano

Niemożliwe , jeszcze raz :)

Od radia w bagażniku odpinasz ogółem 3 kable 1 duża kostka i 2-wie małe które są wpięte w otworach tej dużej kostki.

Kupiłeś zmieniarkę cyfrową z kablem z dwoma kostkami z jednej strony i jedna kostka z drugiej . Kostkę dużą z dwoma otworami wpinasz do radia i drugą taką małą też wpinasz do radia . Pozostały ci dwie kostki małe luzem jedną z nich wpinasz do radia natomiast druga kostka która jest na kablu osobnym wywalasz jest niepotrzebna.

Drugą stronę kabla cyfrowej spinasz z kablem co wyjąłeś z radia i to cała filozofia , w mojej wszystko chodzi jak trzeba łącznie z przyciskami na kierownicy.

Może jakiś bezpiecznik masz uwalony

Opublikowano

Ale się uparłeś :)

Mój kabel ma z jednej strony kostkę przykręcaną typu COM, a drugiej dwie kostki (męskie), w które wpinam przewody zmieniarki oraz dwa przewody oznaczone "+12V" i "+12V ACC".

Twój kabel jest przeznaczony do radia Business, mój do Business Pro. Bez podłączenia tych dwóch radio w ogóle nie widzi zmieniarki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.