Skocz do zawartości

BMW e90 320 benzyna Pomoc ( diagnoza ) podobne przypadki


gokus

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy co do rozrządu to łatwa sprawa - otwórz wlew oleju do silnik i popatrz na plastik - prowadnice łańcucha .

 

Biała prowadnica - nowa

Czerwona ( ciemny pomarańcz ) - stara

 

I nie musisz robić zamętu mechanikowi - z doświadczenia wiem, że denerwują się z takimi pytaniami.

 

Był też kiedyś kolega, który miał podobny problem - możliwe , brak iskry. Mianowicie wiązka ta która idzie od komputera do silnika miała połamane kable. Ta wiązka jest w peszlu gumowym po prawej lewej stronie u góry silnika jak stoisz przed autem . Aby do niej dojść trzeba zdjąć filtr kabinowy i jego podstawę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Jeszcze jedna rzecz była dziwna z tym zerwaniem łąncucha auto na zapychu stawiało opór mówiłem o tym mechanikowi to powiedział ze valvetronici tak maja

Tego mechanika to Ty moze nie sluchaj bo te jego teorie sa lepsze niz dobre dowcipy...

czyli mówicie że mechanik może wkrecac z tym łancuchem ?

Kolego on Cie wkreca od samego poczatku-co wymyslil usterke to nie miala pokrycia w objawach a prawdziwa usterka dalej siedzi w aucie.

Wymyslil ze sterownik nie ma komunikacji z CAS ale rozrusznik krecil i nie piszesz zeby jakies kontrolki znikly -zamontuj ten sterownik po naprawie i zobaczysz ze jest sprawny.

Zerwany lancuch-w takim przypadku zazwyczaj silnik sie blokuje a u Ciebie sie nie zablokowal ale nawet jesli by sie zdarzyl taki cud to po zerwaniu lancucha silnik nie zassa powietrza i napiecie na wtryskach bedzie zero i nie bedzie czuc paliwa a u Ciebie bylo czuc...

Moglo dojsc do przeskoczenia lancucha ale gdzie jest blad korelacji walkow?

Byl natomiast blad valvetronika wiec nad tym sie trzeba skupic oraz nad czujnikiem polozenia walu ale to wszystko trzeba posprawdzac i podeprzec prostymi badaniami.

Gdybys zalozyl temat 3 mies wczesniej juz bys zapomnial o naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dużo by się wyjaśniło jakby ktoś z Twojej okolicy podpiął się z inpa, same błędy już sporo mogą powiedzieć, bo z tego co piszesz obecny mechanik nie tyka się komputera.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie, jak nie ma takiego w okolicy to na początek wystarczy forumowicz z inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym rozrzadem napewno sprawdze no i bede żądał pokazania częsci albo rachunki za zakupione częsci wiadomo ze na słowo nie uwierzę. dzięki za pozostałe informacje powiem o tym następnemu mechanikowi żeby posprawdzał to co pisaliście
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee żadasz rachunku za zakupione czesci a mowisz ze nic nie placiles...??? Sorry stary ale jak on nic nie naprawil i nie wymienil...to co Ci pokarze? Oj fajnego masz tego mechaniora ktory nie ogarnia ale robi bmw za darmo:-D Jeszcze doklada ze swojej kieszeni.... Sorry ale max slabe to bylo...

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee żadasz rachunku za zakupione czesci a mowisz ze nic nie placiles...??? Sorry stary ale jak on nic nie naprawil i nie wymienil...to co Ci pokarze? Oj fajnego masz tego mechaniora ktory nie ogarnia ale robi bmw za darmo:-D Jeszcze doklada ze swojej kieszeni.... Sorry ale max slabe to bylo...

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

chodziło o to ze przy odbiorze bede żadał pokazania rachunków za cześci nic nie płaciem bo auta nie odebrałem jeszcze jak nic nie wymienił to nic nie dostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam kolego sytuacja z twoim autem i tym udanym mechanikiem, jestem ciekaw co to wyjdzie z tym twoim autem :)

obecnie nadal walczy ze sterownikiem miałem zabrac auto w piatek ale sprowadził jakies komputery i cały czas próbuje cos zrobić dlatego jeszcze zostawiłem na troche.

Stwierdził ze problem tylko i wyłacznie lezy po stronie sterownika po tym jak kupił inny używany nie może mu wgrać nowego programu żeby odpalić auto mówił coś o systemie kasa czy jakoś tak ze blokuje zakodowanie sterownika chce jeszcze spróbować zamienić procesory od sterownika który kupi do tego starego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry z niego czarodziej. :duh:

kwestia jest tego typu ze ze starego sterownika w ktorym jesli np raz auto zapala albo nie zapala , w twoim przypadku wcale nie zapala tylko kreci czyli jest zimny lut albo procesor sie spieprzyl(radzko ale zdarza sie )

elektronik robi klona na nowy zakupiony sterownik o takim samym numerze czesci i sterownik jest gotowy.

kwestia sterownika CAS to druga kewstia do sprawdzenia bo awaria moze byc rowniez tam a nie w samym sterowniku. po wymianie sterownika robi sie synchronizacje z casem i auto zapala badz nie.wtedy szukamy dalej

ps a wiazki idace do sterownika ktore sa w schowku sprawdzil bo moze tam cos nie halo.

przerabialem te historie z zapalaniem i u mnie mechanik doszedl ladu z tym .

juz widze jak ten magik lutuje procesory. powtarzam ze sterownika robi sie klona i gra muzyka potem synchronizacja z modulem cas a jesli dalej klopot to sie drugi cas na podmiane bierze a jak dalej [BAD] to moze nalezaloby sprawdzic wiazke od ktorej powinno sie zaczac bo to sa tylko kable i piny na wtyczkach.

moj wozek stal miesiac bo mechanik ma full roboty z beemkami ale jak juz sie wkooorwil to nie odpuscil i doszedl tematu ,na szczescie nie nawymienialismy pol auta i zamknalem sie w 700zl z jakiego wojewodztw ty jestes kolego?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry z niego czarodziej. :duh:

kwestia jest tego typu ze ze starego sterownika w ktorym jesli np raz auto zapala albo nie zapala , w twoim przypadku wcale nie zapala tylko kreci czyli jest zimny lut albo procesor sie spieprzyl(radzko ale zdarza sie )

elektronik robi klona na nowy zakupiony sterownik o takim samym numerze czesci i sterownik jest gotowy.

kwestia sterownika CAS to druga kewstia do sprawdzenia bo awaria moze byc rowniez tam a nie w samym sterowniku. po wymianie sterownika robi sie synchronizacje z casem i auto zapala badz nie.wtedy szukamy dalej

ps a wiazki idace do sterownika ktore sa w schowku sprawdzil bo moze tam cos nie halo.

przerabialem te historie z zapalaniem i u mnie mechanik doszedl ladu z tym .

juz widze jak ten magik lutuje procesory. powtarzam ze sterownika robi sie klona i gra muzyka potem synchronizacja z modulem cas a jesli dalej klopot to sie drugi cas na podmiane bierze a jak dalej [bAD] to moze nalezaloby sprawdzic wiazke od ktorej powinno sie zaczac bo to sa tylko kable i piny na wtyczkach.

moj wozek stal miesiac bo mechanik ma full roboty z beemkami ale jak juz sie wkooorwil to nie odpuscil i doszedl tematu ,na szczescie nie nawymienialismy pol auta i zamknalem sie w 700zl z jakiego wojewodztw ty jestes kolego?

.

z kujawsko pomorskiego dlatego szukam kogoś z Inowrocławia lub Bydgoszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pogadaj z twoim mechanikiem i zakup o taki zestaw :

 

http://allegro.pl/bmw-e90-n46-cas-komputer-zestaw-do-odpalenia-i6652201879.html#thumb/1

 

Może cena duża ale jakby to miało pomóc to chyba warto. Jeżeli po założeniu tego nie będzie działać to ino kable zostają do sprawdzenia.

Ogólnie jeżeli auto kręci to komunikacja CAS- DME musi działać . Spróbuj samostartu i sprawdź ten czujnik położenia wału .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pogadaj z twoim mechanikiem i zakup o taki zestaw :

 

http://allegro.pl/bmw-e90-n46-cas-komputer-zestaw-do-odpalenia-i6652201879.html#thumb/1

 

Może cena duża ale jakby to miało pomóc to chyba warto. Jeżeli po założeniu tego nie będzie działać to ino kable zostają do sprawdzenia.

Ogólnie jeżeli auto kręci to komunikacja CAS- DME musi działać . Spróbuj samostartu i sprawdź ten czujnik położenia wału .

to urządzenie DME juz kupiłem i mechanik ma problem zeby przypisać to pod mój samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ma problemy ewidentnie . a co pokazuje jak jest podpiety pod obd ze nadal nie ma komunikacji z dme czy cos innego?

a jak podepnie przez obd to nadal wykazuje brak komunikacji z dme?

jak tak to moze niech wiazke sprawdzi choc pewnie powie ze to niemozliwe zeby wiazka byla zjebana badz zasniedziale piny.

jak nie umie naprawic to niech sie podda a nie trzyma ci auto miesiacami i udaje ze robi cos, ewidentnie sobie nie radzi ,tu jest potrzebny elektromechanik ktory ogarnia albo ktos kto robi tylko w bmw i juz zna wszystkkie awarie w tych autach.

podjedz moze do kogos innego opisz problem i powiedz co bylo robione moze ktos inny sie podejmie i czy aby napewno dobrze ci sklonowali ten sterownik?

jezeli na poczatku wyszlo ze sterownik lezy to problem zapewne tkwi w elektronice jak u mnie i sa 3 rzeczy cas dme wiazka. moj mechanik mowil ze zdarza sie w tych sterownikach ze procek pada a np w f11 mowil ze tam jest wklejany i tez sie odkleja i mial klienta ktoremu auto potrafilo gasnac w czasie jazdy potem zapalalo itd. zrobili klona na inny sterownik i furka smigala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ma problemy ewidentnie . a co pokazuje jak jest podpiety pod obd ze nadal nie ma komunikacji z dme czy cos innego?

a jak podepnie przez obd to nadal wykazuje brak komunikacji z dme?

jak tak to moze niech wiazke sprawdzi choc pewnie powie ze to niemozliwe zeby wiazka byla [bAD] badz zasniedziale piny.

jak nie umie naprawic to niech sie podda a nie trzyma ci auto miesiacami i udaje ze robi cos, ewidentnie sobie nie radzi ,tu jest potrzebny elektromechanik ktory ogarnia albo ktos kto robi tylko w bmw i juz zna wszystkkie awarie w tych autach.

podjedz moze do kogos innego opisz problem i powiedz co bylo robione moze ktos inny sie podejmie i czy aby napewno dobrze ci sklonowali ten sterownik?

jezeli na poczatku wyszlo ze sterownik lezy to problem zapewne tkwi w elektronice jak u mnie i sa 3 rzeczy cas dme wiazka. moj mechanik mowil ze zdarza sie w tych sterownikach ze procek pada a np w f11 mowil ze tam jest wklejany i tez sie odkleja i mial klienta ktoremu auto potrafilo gasnac w czasie jazdy potem zapalalo itd. zrobili klona na inny sterownik i furka smigala.

mówił ze programuje cały system i jak chce zapisać to wyskakuje bad czy cos w tym rodzaju i nie mozna zapisać ustawień pod moje auto juro mu powiem o tej wiązce jak nadal nic nie zrobi to musze w przyszłym tygodniu przestawić auto narazie szukam kogos konkretnego co to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze dojdzie w koncu co nie halo,zycze mu tego.

wiekszosc osob tutaj robi swoje furki u tych co specjalizuja sie tylko w bmw

u mnie jest 2 co robi bmw i jeden z serwisu bosha ktory kiedys byl podobno naprawde dobry ale jak podjechalem pod te warsztaty to u jednego staly 3 bety tj e 46 e 39 e 60

u drugiego tylko e 60 i inne marki glownie opel u 3go wjezdzam a tam ze 20 beemek jedno e 46 kilka e 90 e 60 i kilka f10 x6 f30 f01 wiec stwierdzilem ze tu zostawie auto bo rejestracje byly nawet z miejscowosci do 50 km. i gosc ogarnia ,inny mechanik mi mowil ze jak on nie zrobi to tu w okolicy nie ma takiego co zrobi.

no wspolczuje broblemu bo zniecheca do posiadania bmw niestety ale w koncu zrobisz i auto bedzie smigac nie ma awarii nie do usuniecia sa tylko slabi mechanicy.

dawaj znac w temacie jak cos sie ruszy i furka ruszy. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
no tez mnie to ciekawi,ale nie wiadomo czy kolega zaglada na forum czy juz sie wyleczyl z bmw i zmienil marke na inna . napewno juz naprawiony o ile finanse pozwalaly. to nie jest apollo 13 zeby nie wiedziec co i jak naprawic. ale fakt mechanicy sa jak lekarze rzadko ktory dobry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio byłem na wakacjach i dawno nie wchodziłem na forum auto nadal nie zrobione miałem je zabrać do innego mechanika ale ten przywiózł kilka komputerów i próbował coś zrobić wiec zostawiłem auto na czas wyjazdu po powrocie nadal nie udało mu się odpalić ale znalazł mechanika który powiedział ze odpali samochód i od soboty zajmuje się nim ktoś inny. ogólnie wszystko było sprawdzone wiązki i inne rzeczy które były napisane na forum ale problem cały czas leży po stronie sterownika który nie chce przyjąć nowych ustawień
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.