Skocz do zawartości

650i 407 km vs 449 km


Tymek23

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

z jakich przyczyn?

pytam z ciekawości gdyż miałem E65 4.4 333KM, 2001 r. sprzedałem z przebiegiem 700 000 km

wymieniając słynną rurkę oraz uszczelniacze zaworowe, nie dotykałem się głowic i rozrządu,

oczywiście wszystkie elementy obrotowe (rolki), uszczelki, uszczeleczki zostały wymienione,

wiem, ze facet jeździ tym autem i nie ma z nim problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Google "BMW silnik N63 usterki" lub tylko "silnik N63" i poczytaj sobie - włos się jeży, że BMW mogło tak skopać V8-kę :oops: mając taką dobrą i niezawodną bazę - ta baza to właśnie Twój silnik z byłego samochodu, który sprzedałeś...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety standard, moi znajomi specjalizujący się w marce BMW nawet nie zalecają remontowania tych silników tylko od razu zalecają kupowanie nowego ze względu na koszty remontu...

to samo ma się sytuacja do 3.0 N57, mam pierwszego obecnie diesla w E65 2003 r., 218KM, przebieg 320 000 km, silnika w ogóle nie dotykałem, zalany 5W30 w ogóle nie chce brać oleju... natomiast musiałem wymienić pompę wysokiego ciśnienia, wtryski, listwę wtrysków, pompę paliwa, przewody paliwowe. Miałem za niskie ciśnienie przy rozruchu czy jakoś tak (ok. 4 Bar).

O dziwo z turbiną jest wszystko cacy.

Zapytałem czy przy tym przebiegu nie warto zajrzeć w łańcuch rozrządu (oczywiście ja osobiście wymieniłbym tam wszystko) ale usłyszałem że tam się nie zagląda gdyż w ogóle nie ma takowej potrzeby.... jak w Mercedesach W140 czy 730d E38.

... a u znajomka z silnikiem N57 231KM łańcuch rozrządu się po prostu urwał, to samo miał znajomy w F01 z 2014 r.... zerwany łańcuch rozrządu.

Widziałem kiedyś te łańcuchy na żywo... w 3.0 218KM jest on po prostu gruby, masywny... a te w nowszych silnikach wyglądają jakby od samego patrzenia miały się urwać.... dlatego w życiu nie kupie E65 po lifcie ani F01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Google "BMW silnik N63 usterki" lub tylko "silnik N63" i poczytaj sobie - włos się jeży, że BMW mogło tak skopać V8-kę :oops: mając taką dobrą i niezawodną bazę - ta baza to właśnie Twój silnik z byłego samochodu, który sprzedałeś...

 

HA!

Spotkałem dziś na CPN tego znajomka co jeździ moją E65 4.4, przyznał, że dolewa co 4 tys. km litr oleju i to wszystko.

Standardowo zajrzał w rozrząd.

Nie było się czego czepić, powiedział, że jeden ślizg ewentualnie mógłby wymienić ale jak łańcuch nie jest luźny i przede wszystkim działa, cicho pracuje to nie chce tego ruszać.

Obecnie ma nalatane 800 000 km. Malował go i polerował 1 raz i oprócz części eksploatacyjnych to niczego się nie dotykał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mimo wszystko polecam 640d w miarę możliwości z Xdrive. 630 Nm, 5,3 sek. 0-100 km/h, Vmax 250 km/h, dźwiek i zachowanie rasowego benzyniaka (żadnego pyrkania ani klekotu, serio), brak turbo-dziury !!!

Potrzebujecie czegoś więcej ???

Nikt, kto nie popatrzy na wlew paliwa lub obrotomierz nie domyśli sie nawet, że to może być diesel !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A ja mimo wszystko polecam 640d w miarę możliwości z Xdrive. 630 Nm, 5,3 sek. 0-100 km/h, Vmax 250 km/h, dźwiek i zachowanie rasowego benzyniaka (żadnego pyrkania ani klekotu, serio), brak turbo-dziury !!!

Potrzebujecie czegoś więcej ???

Nikt, kto nie popatrzy na wlew paliwa lub obrotomierz nie domyśli sie nawet, że to może być diesel !

 

serio? kazdy kto ma pojecie wie że to diesel

 

Jak obok mnie staje 640d to ON WIE że ja mam v8 i udaje że mnie nie widzi :mrgreen:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.