Skocz do zawartości

F10 Przekrzywiona kierownica po wymianie wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

rzucilo mi kierownice po wymiany wahaczy przednich dolnych. Czy skalibrowac pozycje kierownicy przez ISTA czy trzeba robic zbieznosc? Watpie, ze w warsztacie rozlaczali drazki kierownicze ale zapytam.

Opublikowano
Witam,

 

rzucilo mi kierownice po wymiany wahaczy przednich dolnych. Czy skalibrowac pozycje kierownicy przez ISTA czy trzeba robic zbieznosc? Watpie, ze w warsztacie rozlaczali drazki kierownicze ale zapytam.

 

Jaki miałeś objaw, że były robione wahacze dół?

Waliło, trzeszczało, czy samochód źle się prowadził?

Opublikowano
Na akcji serwisowej wykazali przy sprawdzaniu auta na wstepie, ze sa luzy. Oczywiscie nie wierzac im pojechalem do stacji kontroli i nic nie sugerujac diagnosta potwierdzil.
Opublikowano

Sorry, że drążę, ale jaka akcja? Skraplacz klimy?

Rozumiem, że nie dotyczyła ona zawieszenia.

Przy jakim przebiegu padły tuleje i czy masz opony RFT?

U mnie na 18-calowych RFT przednie dolne wahacze poddały się ciut za wcześnie.

Opublikowano

Akcja na przegub walu, ale sprawdzaja przy okazji auto za free i proponuja absurdalne ceny :) a moze znajdzie sie ktos rozrzutny.

 

Nie padly tuleje a sworznie.

http://i64.tinypic.com/5pmy5w.jpg

 

Przebieg byl przy wykryciu ok. 215 tys a wymianie 233.

 

Felgi 17, bez RSC (RFT). Powyzej 200 nie polecam na tych balonach bo plywa auto. Ale za to jak mialem RFT to czulem sie jakbym jezdzil na kamieniach co moze dobijac szybciej zawieszenie.

Opublikowano

mialem podobnie, po zmianie dolnych wahaczy przednich wlasciwie nie zauwazylem zmian w prowadzeniu ale po 6k km zauwazylem ze tnie mi opony od zewnatrz, jak sie okazalo wahacze sa + lub - i chyba niewlasciwe zalozylem, w kazdym badz razie pojechalem na geometrie i wyszlo ze tyl ok a przod masakra

geometria byla robiona w zwyklym warsztacie na hunterze, koszt 80zl. problemem okazal sie drazek kierowniczy lewy, byl tak zapieczony ze facet powiedzial ze na bank sie ukreci ale jakos ogarnol, niby w bmw sie zapiekaja

Opublikowano
w zasadzie po każdej ingerencji w zawieszenie lub układ kierowniczy powinna zostać sprawdzona/ustawiona zbieżność (lub geometria jeśli jest możliwość ustawienia).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.