Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zapytam tutaj, żeby nie zakladac nowego tematu.

Panowie jaki DP polecacie do 440i? Zastanawiam sie miedzy Wagnerem, a Schnitzer'em. Pierwszy ma cata 200, a drugi 300 CPSI. Który lepszy lub ewentualnie cos innego ale z catem. Pomijam kwestię ceny.

Druga rzecz to dolot. Czy wkladka czy caly box ze stożkiem, jekie firmy i rozwiazania polecacie?

Opublikowano

Mi tez sie dokladnie tak pucha odbarwila, w salonie powiedzieli ze normalne. Wiec chyba ok.


Dla ciekawskich, bylem na drag race w Makowicach i czas na 1/4 mili wyszedl 12.9s, mysle ze calkiem spoko :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć!

Zamówiłem w czerwcu br. nową 440xi GC z pakietem Power & Sound Kit. Pech chciał, że w czerwcu weszły w życie nowe normy emisji spalin i moje auto zeszło z produkcji w sierpni z EURO 6. Sprzedawca (na razie nie ważne jaki salon) był w posiadaniu auta przez około 2-3 tygodnie. W tym okresie cały czas informował mnie, że auto jest gotowe do odbioru. Gotowe było do momentu przelania pieniędzy. Mniej więcej 2 godziny po zaksięgowaniu wpłaty dostałem telefon, że jest mały problem z wgraniem oprogramowania pakietu Power & Sound, ale już nad tym pracują serwisanci z salonu, następnie podobno wgrywali to zdalnie serwisanci importera czyli chyba BMW Polska, a na drugi dzień serwisanci producenta z zagranicy. Salon twierdził, że serwisanci producenta wgrywali program, ale zerwało połączenie z internetem i trzeba próbować od nowa, ale auto jest w pełni sprawne, mam je odebrać i kontynuować wgrywanie w innym serwisie. Auta nie odebrałem jako niezgodne ze specyfikacją na zamówieniu. Po dwóch dniach salon stwierdził, że programu nie ma i nie będzie bo jest on niezgodny z EURO 6. Na pytanie co w takim razie wgrywało tylu serwisantów po kolei sprzedawca nabrał wody w usta. Po kilku tygodniach walki ze Sprzedawcą stanęło na razie na tym, że odebrałem auto z zamontowanym układem wydechowym Power & Sound, bez wgranego programu. Mam pismo od sprzedawcy, iż jest to w pełni zgodne z warunkami gwarancji i będzie działać, ale nie będę miał dodatkowych koni i Nm. W ramach rekompensaty zaproponował iż za cały ten pakiet nie będę płacić, ale. Po przejechaniu 600 kilometrów kilkukrotnie zapalała się kontrolka żółtego silnika (Check Engine / Emisja Spalin). Inny serwis założył mnie tymczasowo standardowy układ wydechowy i po przejechaniu 1500 kilometrów nic się nie dzieje.

Czy ktoś może mi doradzić jak ożenić piękny dźwięk pakietu Power & Sound Kit z nowym silnikiem Euro 6? Może w Wielkopolsce lub na Dolnym Śląsku macie warsztat który sobie z tym poradzi?

  • 2 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano
Za P&S placilem w 2018 chyba 11500 brutto + 500 za wgranie softu. Kupowalem u innego dealera, a inny mi kodowal. Jakosc wykonania wydechu jest slaba. Cale pordzewialy oprocz tylnej puszki. Wydaje mi się, ze w tej kasie ogarniesz wydech razem z DP i softem ktoryvda Ci +/- 430km zamiast 360, a jak zmienisz pompe HPFP to mozesz celowac w 500km. Polski MG robi chyba wydech z klapami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.