Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wybieram się do mechanika w celu wymiany rozrządu zalecił mi również wymiane łanćuszka pompy oleju. Czy faktycznie wymiana ta jest zalecana czy raczej naciąganie na dodatkowe koszta? pozdrawiam
Opublikowano
Jak śledzę na forum,to większość kolegów nie wymieniło.Aczkolwiek dobrze by było biorąc pod uwagę jakość materiałów jaką teraz oferuje BMW
never again N46
Opublikowano

Standardowo się wymienia ten łańcuszek i zębatkę. Koszt w porównaniu do ryzyka zerwania niewielki.

Pozdrawiam,

 

Wojtas

Opublikowano

Dodatkowo zaleca się wymianę kół vanosów ori za niebagatelną sumę 1500 zł za sztukę. Aisin za 600 zł szt.

Rozrząd 600 zł max. łańcuch pompy komplet ok. 350 zł + zębatki to już daje niezłą sumkę. Nie licząc robocizny.

Opublikowano

Ja niebawem u siebie wymienię rozrząd. Mam pytanie czy jest jakiś sposób na sprawdzenie łańcucha i ślizgów pompy zanim zdejmiemy miskę? Czy zdejmując simmering wału będzie widać to wszystko?

 

Ja płaciłem za Febi:

Największy komplet rozrządu z zębatką dolną + wszystkie śruby i śrubeczki 410zł

Komplet łańcucha pompy ze ślizgami, zębatką i śrubą 275zł

Uszczelka pokrywy zaworów 180zł

Uszczelka miski 50zł

Simmering wału 35zł

Więc ceny ok biorąc pod uwagę że każda część ma zeszlifowane numery (pewnie jest to samo co OE BMW)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.