Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

wiem że już było dużo takich tematów na forum, lecz ten uważam za trochę wyjątkowy.

 

Mianowicie mam problem z delikatnymi drganiami na kierownicy w przedziale prędkości od 80-110km/h.

 

Pierwsze co w tej sytuacji zrobiłem to pojechałem na stacje diagnostyczną:

 

Diagnosta stwierdził że wszystko jest ok, jedynie widzi że są trochę wyrobione tuleje w stabilizatorze górnym z przodu oraz w wahaczu poprzecznym z tyłu, ,,lecz to nie będzie powodowało żadnych drgań na kole kierownicy" .

 

Więc poszedłem szukać dalej...

 

Wizyta u wulkanizatora, stwierdził krzywe felgi z tyłu, OK felgi chciałem i tak zmienić więc kupiłem inne felgi o rozmiar mniejsze, poprzednie były R18 , teraz założyłem R17, problem nadal występuje, opony sprawdzone, bez wybrzuszeń, równy bieżnik.

 

Dodam tylko że czasem jadę z punktu ,,A do B" 80km/h i nie mam żadnych drgań na kierownicy, wracam z punktu ,,B-A" towarzyszą mi drgania przy 80km/h , myślę że to przyczyna innego kąta nachylenia nawierzchni i dany problem daje się we znaki.

 

Szczerze nie wiem gdzie jeszcze mogę szukać :?

 

- Dla ciekawostki podczas hamowania przy małej prędkości ok.40-50km/h. coś szumi jakby w lewym kole, może to wina opon? opony to Michelin Primacy HP.

 

Bardzo proszę was o sugestię gdzie jeszcze szukać.

 

Dziękuję i Pozdrawiam.

Opublikowano
Mam podobny problem, zawieszenie przetrzepane bez zarzutów, felgi sprawdzone wyważone, geometria ustawiona, a kierownicy nie idzie utrzymać..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.