Skocz do zawartości

Wymiana lampki wewnetrzej na wersje z dodatkowymi lampkami.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chcialbym u siebie zamienic lampke standardowa ( pojedyncza ) na wersje z dodatkowymi lampkami dla pasazera i kierowcy. Po wyjeciu lampki zauwazylem ze w starej istalacji ( uboga wersja e36 ) jest kostka na 6 pinow ale tylko 4 sa podlaczone do kabli. Skraje wtyki sa wolne. Czy ktos moglby mi przeslac jakis wmiare dokladny opis kabli w instalacji samochodu i opis kabli znajdujacych sie w lampce. Czy wymaga to jakiejs duzej ingerencji w fabryczna instalacje? Aha i nadmienie ze gdy podlaczylem nowa lampke to tylnie jupiterki mi wogole nie dzialaly. Wogole lampka dziwnie sie zachowywala.Czekam na wypowiedzi.
Opublikowano
Ja przerabialłem ten temat u siebie i kolega przylutował mi kabelek na płytce lampki który łączy 2 ścieżki i wszystko działa OK.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Panowie mowicie w dosyc ogolny sposob. "Prawde mowiac to nie wiem w czym problem. Podprowadzasz kabelek, w ktorym jest przez caly czas 12V, we wtyczce znajdujesz masy i finito." Moze dla ciebie to jest oczywiste ale nie ja nie znam sie na tyle na elektryce samochodowe by rozszyfrowac to co napisales. Potrzebny mi jest schemat z opisem wszystkich kabli.
Opublikowano
Panowie mowicie w dosyc ogolny sposob. "Prawde mowiac to nie wiem w czym problem. Podprowadzasz kabelek, w ktorym jest przez caly czas 12V, we wtyczce znajdujesz masy i finito." Moze dla ciebie to jest oczywiste ale nie ja nie znam sie na tyle na elektryce samochodowe by rozszyfrowac to co napisales. Potrzebny mi jest schemat z opisem wszystkich kabli.

 

To sie tak chyba nie da. Wystarczy prosta umiejetnosc kozystania z miernika. Jezeli jej nie posiadasz (bo przeciez nie kazdy musi sie na tym znac) to moze lepiej sie za to nie bierz i daj autko do elektryka. NIe powinien on skasowac niebotycznych pieniedzy za taka robote.

 

Pozdro

Opublikowano
Wlasnie o to chodzi ze u mnie jest problem z elektykami samochodowymi i na sam wjazd na kanal trzeba duzo czekac. A kwestia wynagrodzenia za prace tez nie wyglada za ciekawie. Jak ktos ma jakas rozpiske kabli to niech podelske albo niech mi wyjasni dlaczego jest az 6 kabli w lampce. Podajcie przynajmniej co ma byc podlaczone np ilosc plusow i ilosc mas. I jeszcze raz pytam dlaczego po wpieciu lampki nie swieca z tylu jupiterki.
Opublikowano
Jutro wyciągnę tą moją i zrobię zdjęcie gdzie trzeba kabelek przylutować i sam to zrobisz.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Bylbym wdzieczny za takie zdjecie. To znaczy ze u ciebie jest przelutowany tylko jeden kabelek ( zmostkowane sciezki) i wszystko dziala bez innych przerobek? Masz kostke z fabrycznej istalacji na 4 kable i pozniej w lampce masz ta przerobke? Czy taka przerobka nie grozi jakims zwarciem w instalacji? Pozdrawiam
Opublikowano

U mnie wygląda to tak:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/a413019c.jpg

 

Oczywiście każdy może sobie kabelek przylutować w innym miejscu (np. tam gdzie ścieżki są szersze), ale najważniejsze jest żeby łączył on te dwie zaznaczone na zdjęciu ścieżki.

 

http://img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/21b8bacd.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/cae059b0.jpg

http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Wiec tak - mam pojedynczą lampke, jade na szrot, kupuje tylko nową lampke, podłączam i tyle, tak?
Ja tylko przylutowałem sobie tylko ten kabelek i to wszystko.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.