Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Auto to bmw e90 320d 163km 2007r 175000km (oryginalny przebieg) silnik m47n2.

Już niemam pomysłów co dolega mojej buzi :(

Więc tak. Jadąc na drugim biegu bez gazu ma gdzieś 900rpm po wciśnięciu gazu w podłogę wskazówka się zbiera powoli. Po przekroczeniu ok 2200rpm dopiero wciska w fotel.

Turbo jest po regeneracji. Wymieniony filtr paliwa, powietrze, zamiast odmy jest założony separator. Dpf z kątem wycięty i soft do dpfa wgrany. Klapki w dolinie czyszczenie egr też. Była nieszczelności przy coolerze ale po usunięciu usterki bez zmian. Po podpięcie pod kompa jest tak spalone 3 świeczki żarowe. I jeden wtrysk zaczyna lac. Parametry mi powil ze wszysko ok cisnienia doladowania i na listwie wtryskowej. Gościu mówił że turbo ładnie ładuje i dobrze wstaje ale auto nie jedzie. Koleś mi powiedział tak: "zrób chipa na 190 i będzie latac" boję się czipowac jak nie jest sprawne auto. Teraz jeszcze doszło to że czasem na postoju przy dodaniu gazu zakopci na czarno a potem na dymisji na biało. Zapach paliwa czuć jak to w dieslu z CR. Już pokonczyly mi się możliwości co to może być. Już nawet rozważam sprzedaż auta :( doradźcie cos...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inpa i live data na 4 lub 5 biegu, można wtedy radzić a tak to tylko gdybanie. Egr sprawny? Nie przycina się? Jak wyglądają korekcje na rozgrzanym silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Korekty czego? Wtrysków? A w live dajcie na czego parametry patrzeć? Inpy niemam. Delphi mi się połączyć przez elm327 bluetooth? Tak to mam tylko apke carly for bmw z adapterem.
Opublikowano

W carly mogę sprawdzić takie wartości (wybrałem takie czujniki które mogą miec coś wspólnego z turbo) jak nie takie to jakie? Jakie wartości powinienem odczytać?

http://images.tinypic.pl/i/00917/514kjuuvusg5.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zajedz w przyszłym tygodniu do mnie do Jeleniej Góry, posiedzimy poszukamy , podumamy i zrobimy :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Teraz jeszcze podpisałem pod tą apteka carly i wyszły dwa błędy. Tank Level error. Code 009319 i 00931A. Znaczy się wtryski leja? Od tego też może nie mieć mocy od dołu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby sprawdzić czy leja trzeba zobaczyć korekcje, np w inpa. Live data to podgląd na to jak zmienia się ciśnienie doładowania, ciśnienie cr i pomiar masy powietrza. W czwartek będę w Legnicy, jakbyś był zainteresowany to daj znać na pw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
inpa nie nadaję się do sprawdzania wtrysków, najlepiej je wykręcić i na maszynę np. EPS200
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znaczy się wtryski leja? Od tego też może nie mieć mocy od dołu?

Jak wtryski leja to w pelnym zakresie obrotow i spadek mocy bedzie tez w pelnym zakresie.Nie wyciagniesz odpowiedniej mocy z dawki paliwa.

Silniki V oraz wolnossace ciagna od dolu.

Ty masz silnik rzedowy i diesel-musisz mu zapewnic warunki do ciagu.

Jak gosc Ci sprawdzal turbine to mogles luknac kiedy wstaje -to wtedy sie zaczyna ciag.

Przy 900 rpm nie oczekuj ciagu-to troszke wiecej niz wolne obroty...

Opublikowano
Wcześniejsze turbo wstawać powyżej 1500rpm 1800 chyba. Jak but na 1 biegu to obrazu zryw kołami i trakcja się świeci a teraz zamieszać nie idzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
inpa nie nadaję się do sprawdzania wtrysków

Uzasadnisz dlaczego? Wielokrotnie wytypowałem, który wtryskiwacz nadaje się do wymiany przy pomocy inpa i nikt jeszcze nie zarzucił mi, że wymienił dobry i dalej ma problem, często nawet widać który daje na przelew, ale dla potwierdzenia zawsze trzeba zrobić test. W 90% jak oddaje się wtryskiwacze fachowcom do sprawdzenia to regenerują wszystkie a przyczyną jest przeważnie jeden.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale to akurat nie tyczy się mojego problemu. Jak kolega wcześniej napisał że przy leżących wtryskach nie ma mocy w całym zakresie. Jeszcze jest jedną opcja co może i mnie być ale nawet nie chce o tym myśleć. Mianowicie "kapitalka" zużyte pierścionki i przez to słaba kompresja. Ale mogę się mylić. Bo niezaprzeczalnie po odpaleniu dymisji na biało a jak się przygotuję to znowu czarny dym ale też nie zawsze. Przypomnę że niema dpfa i kąta. Usunięte.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby sprawdzić czy leja trzeba zobaczyć korekcje, np w inpa. Live data to podgląd na to jak zmienia się ciśnienie doładowania, ciśnienie cr i pomiar masy powietrza.

Umow sie z kolega i te parametry wszystko wyjasnia.

Ja bym jeszcze luknal na prace egr przy okazji

Jeden wtrysk nie zmuli az tak auta zeby opony nie pisknely ale jak Ci leja dwa to i owszem a jak wiesz ze wtrysk leje to nie ma co zwlekac z naprawa bo to najlepsza droga do wypalenia dziury w tloku.

A ze tak jeszcze spytam to jestes moze posiadaczem nieszczesnych klapek w kolektorze?

O pierscionkach i kapitalce nie mysl bo tez bedzie dymienie w pelnym zakresie obrotow na niebieskawy kolor

Opublikowano
Klapki są. Po zrzucenie kolektora zostały umyte choć i tak nie było co myć. Auto ma 175000 oryginalny przebieg. Z maniek21112 umówiłem się na czwartek. Bo ci moi spece to już mówią że wymyślać. Fura ma 163km to nie jedzie to była rakieta a teraz zdechł połowa koni. Choć powiem że jak ostro jadę tak że zakres obrotów trzymam w granicy 3000 i powyżej to nie czuć mula bo turbo cały czas pompuje ale jak tylko obroty spadną poniżej 2000 to jest długa zwłokę zanim naboje ciśnienie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To czekamy do czwartku.Konsultacja z maniek21112 pomoze rozwiazac Ci problem -jego wiedza to praktyka i wie gdzie macki wsadzic.

Jesli pomiary nie beda na pograniczu tragedii to proponuje Ci zrzucic kolektor i oblukac czy ktoras klapka sie nie urwala i nie blokuje dolotu powietrza-dosc czesty przypadek ktory potrafi narobic balaganu w silniku.

Mozna sie czepiac ze przy 900 rpm nie ma ciagu ale przy 1800 juz musi byc.

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.