Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozpietosc dosc spora ;)

od wymiany rozrzadu po wymiane calkowita silnika.

zalezy ile zmieliło po peknieciu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wez przedluzke z manometru do pomiaru kompresji , zdemontuj wtryski i na zamknietych zaworach dmuchnij przez rurke w cylinder.

Dzwigienki zaworowe maja oslabienie techniczne aby to ona sie uszkodzila a nie zawor.

Ja jeszcze nie spotkalem sie z uszkodzonym w takim przypadku zaworem ale slyszalem o tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.