Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search:

 

Kupiłem BMW F10 z 2011 r. Silnik 2.0 Diesel w Manualu

1. Chciałem zapytać czy u Was jeśli macie też Manual gałka od zmiany biegów czasami drży, jeśli nie to dlaczego tak może być? Podczas odpalania i na wolnych obrotach gałka skaczę i wydaję dźwięk stukania, w tej klasie auta raczej czegoś takiego nie powinno być.

2. Chciałem oddać fotel kierowcy do poprawki obszycia i chciałem go wypiąć. Jest gdzieś instrukcja jak to zrobić? Trzeba wypiąć akumulator z samochodu i czy wiąże się to z jakimiś problemami?

Opublikowano

Hej,

 

1. Tak,drży, chyba przypadlosc kazdej F10 w manualu, z tym ze chyba bez metalicznych dzwiekow przy odpalaniu/gaszeniu slinika ( moze masz wybita poduszke pod skrzynia ? )

 

2. Fotela nie da sie "wypiac" jest zamocowany na 4 srubach (przesun fotel maksymalnie do tylu, zdjemij listwy maskujace - sa na wcisk , zobaczysz w szynach sruby, nstepnie przesun fotel maksymalnie do przodu i analogicznie zobaczysz 2 sruby mocujace w szynie z tylu fotela). Przed wyjeciem fotela nie zapomnij wypiac wtyczki ze zlacza znajdujacej sie pod przednia czescia blisko podlogi

 

Pozdr !

Opublikowano

Przed wypięciem tej wtyczki odepnij aku.

To jest wtyczka od poduszke powietrznych. Po jej wypięciu może sygnalizować błąd AIRBAG, który trzeba usuwać interfejsem. Do końca nei wiem jak tu się zachowa ale w innych markach aut tak było.

Opublikowano

1. Nie ma metalicznego dźwięku, ale takie stukanie, drążek drży, dostaje wibracji. Muszę sprawdzić.

2. Dzięki za informacje, czyli jak odepnę akumulator to nic nie bedzie sie działo? nie bedzie potem jakis problemow ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.