Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak siedze i sie zastanawiam co robic... wczoraj stanalem w Katowicach, bylo to tak.. Jechalem na LPG..nagle w podczas ruszania delikatna zabka, pukniecie gazu i zgaslem. proba odpalenia ( benzyna )... zapalil ale szedl jak traktor.. ledwo sie stoczylem na parking. Kazda proba odpalenia wygladala tak samo. Wymienilem swiece, posprawdzalem iskre.. jest. Po kilku probach auto przestalo wogole zapalac. Lapie, kicha i od razu gasnie... Tak sie zastanawiam co sie moglo stac.. pompa paliwa??? ale dlaczego zgasl jak jechalem na gazie??..... jestem lekko w kropce bo do Kraka kawalek... hmmm moze ktos ma jakis pomysl albo lawete ? :duh:
Opublikowano

spróbuj wcisnąć, trzymaći dopiero zapłon przekręć

 

jak nie pomaga

dwoń do gaziarza co ci zakładał

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano (edytowane)

wyłączonej

 

(choć radze ci na podstawie AL700 :mrgreen: a nóż zadziała)

 

aha i jak kręci ci rozrusznik na Beznynie a nie odpali, wyjdź z auta i poniuchaj nosem wydech, czy jedzie wahą czy nie

jak nie tzn że niema paliwa na wtryskach, jak tak że niema iskry na świecach

Edytowane przez nokerman

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
Masz gdzieś lewe powietrze. Sprawdź gumę od przepływomierza i węże od silnika krokowego.

no o tym to niewspominam nawet

bo po strzale/puknięciu to normalne że powinieneś przejrzeć dolot, zabezpieczenia w jakich są stanach, grzybki, gumy zabezpieczające przed nadmiernym wzrostem ciśnienia itp

 

może tu coś źle leży

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
ale to nie byl klasyczny strzal. stalem na swiatlach lekko gaz, puszczam sprzeglo ( korek przed rondem w kat )... nagle leciutka zabka i "strzal gazu" ( a raczej takie niewielkie pukniecie ).. zabezpieczenia ( grzybki ) tez sa na miejscu.
Opublikowano
wyłączonej

 

(choć radze ci na podstawie AL700 :mrgreen: a nóż zadziała)

 

aha i jak kręci ci rozrusznik na Beznynie a nie odpali, wyjdź z auta i poniuchaj nosem wydech, czy jedzie wahą czy nie

jak nie tzn że niema paliwa na wtryskach, jak tak że niema iskry na świecach

 

no to pewnie jak w AL 700 tak dziala to w Bingo nie zadziala :)... iskra jest bo sprawdzalem organoleptycznie.. :roll:

Opublikowano
Witam.

Jak chcesz moge podholowac cie do jakiegos mechanika tylko daj jakies namiary na siebie (miejsce postoju, telefon).

 

Poslalem wiadomosc na priva.

Opublikowano
no coz, dojechalem do Krakowa...na lawecie...dziekuje bardzo koledze Kolczastemu za dobre checi...nastepnym razem jak bede w Kato to proponuje jakies piwko:) Poki co autko stoi na parkingu i popoludniu bedzie proba ozywienia...
Opublikowano

wiec.. ciag dalszy sprawy wyglada nastepujaco.. BeEmKa rozlozona na strzepy :) Jednak uklad paliwowy jest OK, paliwo jest pompowane.. iskra jest na wszystkich cylindrach... Podpialem lapotpa i wykonalem diagnostyke.. Moim oczom ukazal sie nastepujacy komunikat :

 

(26) Control Unit Supply Voltage B+

 

Either the battery was disconnectd or the battery voltage is too low or too high. Please check the battery and charging system. Also check continuity of pin 26 in the DME harness. This code corrects itself once repairs are made...

Opublikowano
Please check the battery and charging system

 

I co sprawdziłeś to wszystko c podaje?

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiec.. ciag dalszy sprawy wyglada nastepujaco.. BeEmKa rozlozona na strzepy :) Jednak uklad paliwowy jest OK, paliwo jest pompowane.. iskra jest na wszystkich cylindrach... Podpialem lapotpa i wykonalem diagnostyke.. Moim oczom ukazal sie nastepujacy komunikat :

 

(26) Control Unit Supply Voltage B+

 

Either the battery was disconnectd or the battery voltage is too low or too high. Please check the battery and charging system. Also check continuity of pin 26 in the DME harness. This code corrects itself once repairs are made...

 

Błąd mówi jasno, że chodzi o zasilanie ECU. Nie sugeruj się pomiarami napięcia na jałowo. Wsadź między pin 26 a masę żarówkę 21W albo inne obciążenie i dopiero zmierz napięcie. Jak będzie coś nie tak, to podepnij + pod ten pin na sztywno i zobacz, co dalej.

Kai
Opublikowano

Hej !

 

Wtrącę tylko co mi się stało a wyglądało podobnie - nie szło zaplić auta na benzynie aby przejść na gaz....

Po próbach różnych z przyciskaniem G (punktu G) :))) na stacyjce gazu nic to nie dawało.

Poszedłem do sklepu, kupiłem tzw. samostart do diesli, wyjąłem filtr powietrza, wsadziłem tam samostart i psikam a w tym czasie dziewczyna kręciła motorem zapalając go i takim "buraczanym" sposobem dotarłem do domku i teraz już wiem, że siadła mi pompa paliwa.... :( gdyż dopuściłem do wyjechania benzyny do zera.

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina....

 

Polecam sposób !!! może się komuś przyda

 

Hej !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.