Skocz do zawartości

650 XI Gran Coupe


thestructor

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączam do elitarnego grona V8 :D

 

Ogarne w weekend normalne zdjęcia, dzisiaj już padam na ryj po spaleniu 2 baków PB98 , oczywiście na niemieckiej autostradzie :8)

 

Mogę powiedzieć jedno, po prawie 700 kilometrach - ale to leci pełnym żarem!!! :norty:

 

po 3 tygodniach mam chwile czasu aby wrzucić kilka zdjęć i napisać co i jak :D

 

650ix M Sport Edition

Kolor lakieru ALPINWEISS 3

 

Z wyposażenia brakuje night vision, distronicka i B&O, reszta już chyba jest, nie chce mi sie przepisywać listy wyposażenia ;-)

EDIT, dodaje jednak

 

S4ASA High-grade wood trim,varieg.poplar, grey

S403A Glass roof, electrical

S823A Hot-climate version

S223A Electronic Damper Control (EDC)

S3AGA Reversing camera

S319A Integrated universal remote control

S323A Soft-Close-Automatic doors

S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl

S4U1A Ceramic application, control elements

S416A Roller sun visor, rear lateral

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S1CAA Selection of COP-relevant vehicle

S2VBA Tyre pressure display

S248A Steering wheel heater

S322A Comfort access

P337A M Sports package

S4URA Ambient interior light

S415A Sun-blind, rear

S453A Climate-controlled seats

S456A Comfort seat with memory

S494A Seat heating driver/passenger

S5ACA High-beam assistant

S5ASA Driving Assistant

S5DLA Surround View

S552A Adaptive LED headlight

S6AMA Real-Time Traffic Information

S655A Satellite tuner

S710A M leather steering wheel

S760A High gloss shadow line

S8THA Road sign detection (SPEED LIMIT INFO

S840A High speed synchronisation

S488A Lumbar support, driver and passenger

S496A Seat heating, rear

S5AGA Lane change warning

S5A1A LED Fog lights

S6NRA Apps (APPS)

S610A Head-up display

S677A HiFi system Professional

P7MHA M Sport Edition

S715A M Aerodynamics package

S776A Roofliner Alcantara anthracite

S938A Individual series (STEUERUNG ZS-INDIVIDUALSERIEN)

 

Wrażenia - kosmiczne auto, po 8 latach jeżdzenia 520d w f10 i e60 poszedłem po bandzie z silnikiem :mrgreen: Myślałem nad m6 grancoupe, ale chciałem daily car'a, a tam zdecydowanie brakuje napędu na 4 koła

 

Kto czytał moje posty, wie za myślałem nad Panamerą 4s po lifcie, ale jednak stwierdziłem że już wnętrze trąci trochę myszką

 

Pewnie silnik z 640i też daje radę, ale nie pierdzi z tłumików :wink:

 

425f129d635b70e7med.jpg

862c49386bdebb29med.jpg

 

26b2cdce03cf6404med.jpg

 

0a3f6c84c34c4002med.jpg

 

8d44e0830033b859med.jpg

 

1fd9e2513679a703med.jpg

 

262260589a968a9bmed.jpg

 

7c1d9e95daee9d2amed.jpg

 

8441ead2db052e88med.jpg

 

0879927582b27af9med.jpg

 

9ca24cdc34eced80med.jpg

Edytowane przez thestructor
Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Mogę ci napisać, że bak 70 litrów z tym silnikiem to nieporozumienie :mrgreen: powinien być 100 litrowy

Przez pierwsze 2 tygodnie nie udało mi się zrobić na baku 400 km. Teraz jak już trochę ostygłem to robię prawie 500 :wink:

Wlasnie widze, 17.7 litra to nie za dużo jak na V8;)

Sam kompletowałeś czy używka? Bardzo fajnie wyglądają te skóry aczkolwiek na pewno ciężkie w utrzymaniu na co dzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna konfiguracja !!!

Jak dla mnie seria 6 jest najładniejsza a w budzie F to już w ogóle.

Ja mam v8 w e63 i średnio przejeżdżam 350 km i zasięgu mi zostaję 20-50 km zawsze.

Oczywiście przy cyklu mieszanym troszkę miasto troszkę trasa bez buta w podłodze.

Przy lepszej pogodzie po 300 km mam praktycznie pusty 70 litrowy bak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę sie uspokoiłem to pali mniej. Dużo robię miasta, zrobiłem 2000 km to mam średnią 17,7 ale nie kasowałem od kupna. W trasie jak naprawdę cisnę, tak średnio 12-13 litrów

 

Szukałem w takiej konfiguracji, zależało mi na białym aucie + jasna tapicerka skórzana, te czarne niewentylowane wyglądają jak dla mnie fatalnie

 

zdjęcia są kiepskiej jakości (iphone 6) ale na żywo czerwony szew kontrastowy wygląda fenomenalnie

Edytowane przez thestructor
Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę ci napisać, że bak 70 litrów z tym silnikiem to nieporozumienie :mrgreen: powinien być 100 litrowy

Przez pierwsze 2 tygodnie nie udało mi się zrobić na baku 400 km. Teraz jak już trochę ostygłem to robię prawie 500 :wink:

Wlasnie widze, 17.7 litra to nie za dużo jak na V8;)

Sam kompletowałeś czy używka? Bardzo fajnie wyglądają te skóry aczkolwiek na pewno ciężkie w utrzymaniu na co dzien.

 

 

I to jest w tym aucie najlepsze, że nawet entuzjaści na forum BMW nierozpoznają czy jest to wersja nowa czy przedlift :mrgreen: 6 gran coupe miała taki delikatny lift, że praktycznie ciężko z zewnątrz poznać.

 

To jest 2014 rocznik, używka

 

Ja się kręce koło komina cały czas + pierdzenie wydechem ;-) ale przy normalnej jezdzie mieszanej 450 koni z x-drive to 15 litrów powinno wyjść - jak dla mnie, to bardzo mało, na to co to auto potrafi.

 

Sam jestem jeszcze pod wrażeniem, i uważam ze 450 koni jako daily car to aż nadto, nie mam potrzeby aby coś czipować czy myśleć na rs7 itd.

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

no stary ale pojechałeś - przesiadka z 520d na taki potwór :cool2: super wyposażenie i ten kolor biały :) Gratuluje i szerokości

Stara panamera a BMW 650i - wybór trafny 100%

Może kiedyś na trasie się spotamy TTS i twój potwór w kolorach białych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mojemu 520d nic nie dolega, nic się nie psuje i jakbym zmienił na silnik 30d czułbym niedosyt, ze podobne auto. Od jakiegoś czasu już po głowie chodziło mi auto w białym kolorze, byłem bardzo blisko zamówienia nowego x6 50d ale po pierwszych kilometrach w f06 utwierdziłem się w przekonaniu ze dobrze zrobiłem nie kupując tego czołgu :wink:

 

Co do 520d, dalej uważam ze to fajny silnik i auto do codziennej eksploatacji w mieście, mi strasznie brakowało mocy tak powyżej 120-130 km/h. Praktycznie but w podłodze i mogłem jedna ręka pic kawę, a druga pisać SMS'y takie emocje...

 

650 idzie równo tak do 230 km/h i widać lekką zadyszkę między 230-260 km/h ale to już w zasadzie bez roznicy :mrgreen:

 

Zanim kupiłem to auto nie mailem świadomości, ze jest aż tak szybki ze startu zatrzymanego, kolega ma cl63 amg po lifcie, tam jest chyba z 525 koni, nawet nie miał podejścia, a tez miał napęd ba wszystkie koła

 

Tak BTW.ktos zarzucał, że stara panamera nie ma nawet HUD'a. Ja mam i przez ostatni miesiąc z 5 razy próbowałem się do tego przyzwyczaić, jakoś mi nie podchodzi, tylko mnie rozprasza

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zauważyłem, że kupiłeś :D Mogłeś moją brać :P

 

Gratki, ja to nie wiem dlaczego białe mi się podobają i nigdy potem takiego nie kupuje :D A co do HUDa... mi się wydawał bzdurą do czasu, aż przesiadłem się do auta bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sunie tez nie wiem czemu do ciebie nie zadzwoniłem, w cena byśmy się dogadali, jakoś uparłem się na biały kolor i jasna tapicerkę jako must have i nie chciałem się bawić w folie. Druga sprawa ze to był impuls, generalnie od decyzji o zakupie konkretnie serii 6 do zakupu minęło 3 dni... mam tak ze bardzo szybko podejmuje decyzje, były panamery, x6 itd. Na Allegro w tamtym czasie były tylko 2 białe f06 50i z jasnym wnętrzem, jedna ze śląska druga z Łodzi. Ta z lodzi teoretycznie była lekko lepiej wyposażona tzn miała dodatkowo b&o co dla mnie było bez sensu bo i tak nie słyszałem różnicy oraz distronick. Cena tez była mniejsza... nie wziąłem z kilku powodów. Faktura marza zamiast vatu, tarcze biły przy dużej prędkości i hamowaniu oraz wnętrze było zaniedbane a jestem estetą, u mnie nie ma ani jednej rysy na drewnie itd. To dużo mówi o poprzednim właścicielu jak traktował auto. Dodatkowo komputer był zle ustawiony, kamera boczna zamiast w bok, pokazywała dół z lusterka ;-) jak wlasciciel nie zrobił tego i chce sprzedać auto za prawie 300k to pewnie było nie do zrobienia, jakaś geometria itd.

 

Wracając do auta, po miesiacu i 2500 kilometrów jestem zakochany, wczoraj miałem trasę do Warszawy i to była sama przyjemność, bałem się ze przez szyby bez ramek będzie trochę gwizdać przy prędkościach przekraczających autostradowe, ale nic z tych rzeczy nie ma miejsca

 

Jest dużo bajerow, które myślałem są zupełnie niepotrzebne jak np. Softclose, myliłem się, teraz przynajmniej nie trzaskanie drzwiami jak furtką w domu :mrgreen:

 

Co do huda, zwracam honor. Chyba pierwszy raz byłem na ursusie, bez nawigacji na hudzie bym jechał jak pan w kapeluszu jakbym miusial zerkać na ekran nawigacji.

 

Bez nawigacji huda wyłączam bo mnie zbyt irytuje, tak jak asystent zmiany pasa, trzeba używać kierunkowskazów, żeby kierownica nie wibrowała, a nawet nie wiem gdzie one są w tym aucie, może jak w Ferrari na kole kierownicy :wink:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lewej pod kierownicą, tam gdzie są światła masz wszystkie asystenty. Wibrowanie jest irytujące, nie używam tego, mam tylko ten odległościowy, co mi hamuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem, asystenta zderzenia z pieszymi i innymi autami można jednak wyłączyć. Zostawiam tylko asystenta martwego pola, który i tak średnio działa. Włącza się tylko ostrzeżenie w lusterku jeśli ktoś jedzie równo z tobą w martwym polu lub jest niewielka różnica prędkości, przy znacznej roznicy prędkości nie załapie
Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Teraz już trochę spada spalanie, pierwsze 2-3 tygodnie był szał ;-)

 

Normalnie jeżdżąc zmieściłbym się w 12-15 litrach. Nie kasuje spalania od zakupu

 

Silnik 28i tak ma ze dużo pali... w 30i już wychodzi z 1,5 litra mniej na 100km

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak mi zleciała sobota... przy okazji teaser nowego weekendowego auta :wink: razem to W16 jak w Bugatti :mrgreen:

 

Ostro glinkowałem i woskowałem, najgorzej ze skórą - będe jednak oddawał co kwartał na profesjonalny detailing, bo roboty z tym masakrycznie dużo. Jak się przyjrzałem, to aż głupio coś wrzucać do schowka w drzwiach, żeby nie porysować skóry.

 

4c3c94ceca0dfc2cmed.jpg

 

347deb924055f371med.jpg

 

d9baebf119a24090med.jpg

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

pomysł dobry, ale ja bym wymienił cały wydech.

a końcówki czarne albo carbon.

coś w ten deseń, fajnie wygląda i na obrotach słychać go z pół mili:

http://allegro.pl/bmw-m6-black-chrome-akrapovic-fv23-pakiet-serwis-i6906574899.html#thumb/1

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy przesadził z wydechem w swoim f10 528i i nie da się tym jechać w dłuższa trasę.

Nie dziwie się że zależy Ci tylko na wizualnej zmianie.

Ja wychodzę z założenia że przy spokojniej jeździe wydech ma być w miarę cichy natomiast przy butowaniu,sporcie itd ma dawać o sobie znać.

Kucze piękna ta Twoja 6er normalnie auto marzeń..

Jak dla mnie nie ma piękniejszego BMW niż f12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest F06 :D

 

U mnie jest rezonator z MG i daje rady, lekko głośniej i basowo, w trasie praktycznie niesłyszalna różnica.

Za to M2 już w trasę jechać się nie da z wydechem M-Performance :D Zaczyna boleć głowa po jakimś czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się nie rozróżnia F06 od F12 :cry2:

Teraz patrzę że jedno to Sedan drugie Coupe.

Tak czy owak obie budy przepiękne.

M2 w trasę może nie ale poza tym to pewnie poezja dla uszu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.