Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc mam pytanie widzialem duzo ogloszeń szczegolnie BMW mają silniki 2.5 a sa zarejestrowane na 2.0 powiedzcie mi jak to jest???Dla mnie to by bylo na rękę mniejsze oc... :twisted: ZA ODPOWIEDZI DZIEKI
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
moze gosciu zajechał 2.0 i wstawil 2,5 jako ze teraz silnik jest czescią zamienną lub poprostu zrobil swapa. i dlatego poki co ma 2.0 w dowodzie
Opublikowano
Własnie w tym problem ze nie był robiony żaden swap!!!Na poczatku miał tez 2.5 ale własnie ze teraz silnik jest zescia zamieną robia takie przekrety i własnie nie wiem a co w nich chodzi???
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Własnie w tym problem ze nie był robiony żaden swap!!!Na poczatku miał tez 2.5

 

To może szczepan :?: :mrgreen:

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano
a własnie jak to będzie jesli ktoś np. zrobi swapa z 2.0 na 2.8 - silniki wyglądają tak samo,czy ubezpieczalnia podwyższy oc już po opłaceniu składki ?
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Może być jeszcze jedna możliwość. Ostatnio, nie wiem czy czytaliście, ale forumowicz "cyrust" zakupił 320 a okazało się, że silnik jest rozwiercony przez Alpinę na ponad 2.5 litra. Chłopak był trochę zdziwiony (pozytywnie)że auto tak dobrze chodzi. Więcej takich niespodzianek.
Opublikowano
Ale czy istnieje możliwość kupić 2.5 i zarejestrować go na 2.0??? Np.zmienic numery na silniku nie wiem czekam na odpowiedzi
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Ale czy istnieje możliwość kupić 2.5 i zarejestrować go na 2.0??? Np.zmienic numery na silniku nie wiem czekam na odpowiedzi
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano

W świetle prawa 2.5 nie może być 2.0 tak jak 2+2 nie może sie równać pięć.

W jaki sposób chcesz zarejestrować legalnie 2.5 na 2.0?

Jednak nie zmienia to faktu, że ludzie zmieniają silniki na większe i nie zmieniają tego w papierach.

Opublikowano

Legalnie - nie istnieje. Szczegolnie, jak zaczniesz zmieniac numery.

Wszystkie tego typu akcje wynikaja albo z tego, ze ktos przelozyl silnik, albo z tego, ze kiedys doszlo do jakiegos przekretu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Nielegalnie zarejestrować 2.5 na 2.0 może uda ci się wtedy, gdy znasz kogoś w wydziale komunikacji i weźmie to na siebie za odpowiednia łapówkę, albo za darmo, jeśli cię bardzo lubi.

A tak na poważnie to słowa przekręt i legalność wykluczają się nawzajem.

Opublikowano
Jeszcze mam pytanie jak bym kupił 2.5 i niby wstawil silnik 2.0 bo przeciesz to i to 6cylinderków ma ,czy to ktoś wogule sprawdza jaki motorek ma. jak tak to gdzie czy tylko na przegladzie ??????
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
A co by było gdyby... zastanow sie co chcesz zrobic bo takich przykladow mozna wymyslac i wymyslac.
Opublikowano
,,Marcin978'' na swap trzeba miec pieniadze a ja bym sobie kupił e30 kombi 2.5 ale oc jest strasznie wysokie a tak bym mogł sobie tylko pozwolic na 2.0
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Własnie w tym problem ze nie był robiony żaden swap!!!Na poczatku miał tez 2.5 ale własnie ze teraz silnik jest zescia zamieną robia takie przekrety i własnie nie wiem a co w nich chodzi???

 

a skad taka pewnosc ze jakis gosciu mial 2,5 od początku? moze mial 2.0 zmienil silnik i teraz sciemnia.

Opublikowano
kupujesz 2.0, wstawiasz 2,5 i nikomu sie nie chwalisz co za problem...wkoncu silnik czesc wymienna teraz (choc nie wiem czy trzeba to gdzies zglaszac czy juz nie - skoro wymienna to nie powinno sie zglaszac)...na przegladzie tez nie powinno byc scen jakichs szczegolnych przeciez "na oko" te silniki sa identyczne
Opublikowano
Ale na swap trzeba miec troche wiecej pieniedzy, ale tak niby zmienic 2.5 na 2.0 czy to ktos wogule sprawdza jak tak to gdzie???
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak więc... nie jest tak kolorowo...

 

Z praktyki:

Jeżeli zmieniacie silnik, to zmieniają się numery, więc należy to zgłosić (jechać na stację diagnostyczną i potem do wydziału komunikacji). Można również nie zgłaszać, ale wtedy oficjalnie przeglądu nie przejdzie. Teoria mówi, że nie chodzi tu o kasę, tylko o poprawne zamontowanie silnika.

Fakt, że silnik jest częścią zamienną i w dowodzie nie ma jego numeru niestety jest tylko fikcją, ponieważ numer silnika widnieje w wydziale komunikacji i musi być aktualizowany.

 

Z drugiej strony:

Ubezpieczalnia będzie szukać KAŻDEGO powodu, żeby nie wypłacić ubezpieczenia. Różnica w numerach lub nieścisłości w dokumentach są jednym z najlepszych dla nich powodów.

 

Natomiast kolega, który kupił auto z silnikiem tuningowanym - uważam, że to nie jego problem. Numery silnika się nie zmieniły, a to, że został rozwiercony... tego diagnosta ani ubezpieczyciel nie zobaczy.

Kai
  • 14 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.