Skocz do zawartości

E39 M57D 2.5D 3.0D ZABLOKOWANIE ROZRZADU


cesares

Rekomendowane odpowiedzi

Blokada wału przydaje się raczej głównie po to, żeby łatwiej odkręcić koło zębate. Przydaje się wtedy też ściągacz do kół zębatych pomp CR. w necie można kupić bez problemu - przy ściągaczu takim to nie wiem czy blokady rozrządu nie są przypadkiem zbędne. W każdym razie z tego co piszą ci, co juz sami demontowali pompy to jest ona niezależna od ustawienia względem rozrządu. Na wałku/stożku pompy jest chyba tylko rowek żeby koło się nie obracało i siedziało sztywno w jednym miejscu.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak chemik211 podał tylko ten ściągacz jest potrzebny,

żadnego blokowania rozrządu nie musisz robić.

Tych pomp nie ustawia się na żadne znaki, wyjmujesz pompę

i zakładasz tak by zamontować.

Przy tym ściągaczu blokujesz koło łańcuchowe pompy w pozycji jakby była tam pompa.

Dzięki temu łańcuchy zostaja na swoim miejscu i nie musisz sie bać o przestawienie rozrządu.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.