Skocz do zawartości

E87 wypadanie zaplonu


hermanx2

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent to E87 120i w którym wypada zapłon i jest jeden niewiadomy błąd ( zdj http://ifotos.pl/zobacz/inpaJPG_aqpapxr.jpg )

po skasowaniu bledow wypadanie zaplonow znika tymczasowo, pojawia sie z powrotem przy szybkim ruszaniu i mruga do tego check. i male pytanko czy po odłączeniu przepływki INPA powinna mi pokazać błąd ?

 

do tego jeszcze po ponownym sprawdzeniu wywaliło 2 kolejne błędy 2EFE i 2F17

 

Mam już dosyc tego samchodu :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

zakupiłem 120i z 2004r i nie wiem czy nie będę żałował tego zakupu. autko nie zbierało się od samego początku tak jak powinno wiec wymieniłem cewkę (jedna była walnięta ) która jak się okazało nie była tego przyczyna.

Zawsze gdy czytam tego typu tekst to zastanawiam sie co mysli czlowiek kupujac swiadomie auto ktore ma problemy i ile czasu minie nim napisze:

Mam już dosyc tego samchodu

P.S

Jesli korzystasz z programu ktory mowi w innym jezyku to piszac kod bledu podaj jego definicje bo nikt nie bedzie szukal co oznacza blad ktory dotyczy Twojego pojazdu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok z tego co zauważył em to na 99℅ przyczyną wypadania zapłonu jest czujnik walka mimośrodowego bo po szybkim odłączeniu i podłączeniu go z powrotem na odpalonym silniku wypadanie zapłonu znika i auto ma pełną moc tylko nie znam się na tyle żeby stwierdzić to w 100℅. Czy Ten czujnik ma jakiś wpływ na VVT ? Bi po odłączeniu VVT nie ma żadnej różnicy w pracy silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czyli to nie czujnik a auto nie ma pelnej mocy tylko tego nie czujesz bo silnik nie ma obciazenia.

Jak odpalisz auto i chodzi na wolnych obrotach to po jakim czasie wypadnie zaplon i na ilu cylindrach oraz czy zgasnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie następuje po gwałtownym przegazowania powyżej 4tys obrotow a silnik od samego odpalenia klekocze jak stary diesel. zapłon wypada na pierwszym cylindrze cały czas a drugi Błąd pokazuje wypadanie na kilku cylindrach bez oznaczeń na których konkretnie. Auto nie gaśnie i nie ma problemu z odpaleniem dzisiaj po pracy nagram filmik żeby przedstawić dokładnie o co chodzi

 

Pierwszy filmik przedstawia prace silnika przed wypięciem wtyczki a drugi po:

 

 

 

 

sorry za jakość filmów, nagrywane telefonem

 

chyba czas zaprowadzić auto do jakiegoś mechanika tylko dobrych w okolicy brak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.