Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pacjent to E87 120i w którym wypada zapłon i jest jeden niewiadomy błąd ( zdj http://ifotos.pl/zobacz/inpaJPG_aqpapxr.jpg )

po skasowaniu bledow wypadanie zaplonow znika tymczasowo, pojawia sie z powrotem przy szybkim ruszaniu i mruga do tego check. i male pytanko czy po odłączeniu przepływki INPA powinna mi pokazać błąd ?

 

do tego jeszcze po ponownym sprawdzeniu wywaliło 2 kolejne błędy 2EFE i 2F17

 

Mam już dosyc tego samchodu :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zakupiłem 120i z 2004r i nie wiem czy nie będę żałował tego zakupu. autko nie zbierało się od samego początku tak jak powinno wiec wymieniłem cewkę (jedna była walnięta ) która jak się okazało nie była tego przyczyna.

Zawsze gdy czytam tego typu tekst to zastanawiam sie co mysli czlowiek kupujac swiadomie auto ktore ma problemy i ile czasu minie nim napisze:

Mam już dosyc tego samchodu

P.S

Jesli korzystasz z programu ktory mowi w innym jezyku to piszac kod bledu podaj jego definicje bo nikt nie bedzie szukal co oznacza blad ktory dotyczy Twojego pojazdu...

Opublikowano
Ok z tego co zauważył em to na 99℅ przyczyną wypadania zapłonu jest czujnik walka mimośrodowego bo po szybkim odłączeniu i podłączeniu go z powrotem na odpalonym silniku wypadanie zapłonu znika i auto ma pełną moc tylko nie znam się na tyle żeby stwierdzić to w 100℅. Czy Ten czujnik ma jakiś wpływ na VVT ? Bi po odłączeniu VVT nie ma żadnej różnicy w pracy silnika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czyli to nie czujnik a auto nie ma pelnej mocy tylko tego nie czujesz bo silnik nie ma obciazenia.

Jak odpalisz auto i chodzi na wolnych obrotach to po jakim czasie wypadnie zaplon i na ilu cylindrach oraz czy zgasnie?

Opublikowano

Wypadanie następuje po gwałtownym przegazowania powyżej 4tys obrotow a silnik od samego odpalenia klekocze jak stary diesel. zapłon wypada na pierwszym cylindrze cały czas a drugi Błąd pokazuje wypadanie na kilku cylindrach bez oznaczeń na których konkretnie. Auto nie gaśnie i nie ma problemu z odpaleniem dzisiaj po pracy nagram filmik żeby przedstawić dokładnie o co chodzi

 

Pierwszy filmik przedstawia prace silnika przed wypięciem wtyczki a drugi po:

 

 

 

 

sorry za jakość filmów, nagrywane telefonem

 

chyba czas zaprowadzić auto do jakiegoś mechanika tylko dobrych w okolicy brak ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym zdemontowal walek mimosrodowy i go oblukal bo pewnie jest wytarty w niektorych miejscach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.