Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam dwa klucze do auta. W obu kluczach działa pilot od centralnego otwierania ,jeżdżą szyby i odpalają auto w slocie.Natomiast nie działa bezkluczykowe odpalanie jak i otwieranie auta (pokazuje się żółty przekreślony kluczyk).Tak kupiłem. Po podpięciu auta do ISTA nie pokazuje błędów,klamki i anteny sprawne,baterie wymienione.Klucze mają nr 3 i 4 sprawdzone w ISTA.

Co zrobić aby usprawnić tę funkcję?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba zobaczyć jaką wartość klucza w CAS. Dla komfortowego dostępu musi być 005B00. Wydaje mi się była utrata kluczy i zrobili nowe klucze pod numerami 3 i 4, ale bez funkcji komfortu. W tym systemie może być tylko dwa kluczy, które mają komfortowy dostęp. Ciekawe byłoby zobaczyć statusy kluczy 0,1,2
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Trochę uczę się poruszania po Ista i nie bardzo wiem gdzie co i jak kliknąć. Moje domysły co do kluczy są podobne. Jak to zrobić, żeby nadać im nr 1 i 2?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Trochę uczę się poruszania po Ista i nie bardzo wiem gdzie co i jak kliknąć. Moje domysły co do kluczy są podobne. Jak to zrobić, żeby nadać im nr 1 i 2?

A po co na 1 i 2, co za różnica ? ISTA tego nie robi.

Opublikowano

A po co na 1 i 2, co za różnica ? ISTA tego nie robi.

Źle się wyraziłem,chodzi o to by te klucze miały opcję Access Key. Jeżeli da się tę funkcję przypisać do kluczy nr 3 i 4 to ok. Moje pytanie ,jak to zrobić ISTA?

Opublikowano

W żaden sposób z Ista.

Z Ista mozesh tylko zablokować klucze, których nie ma .

 

To w takim razie, gdzie albo kto mi to ogarnie( serwis bmw,jakiś inny program)?

A tu screeny z isty

fe33ab4c40f7.jpg

b52572bc59ac.jpg

9c7b5acf987f.jpg

eafe7fc7cdb5.jpg

47b437fe1708.jpg

b0852d5a0834.jpg

af0dd7d0868f.jpg

03e96292f62c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze raz powtórzę ))) Ista tam nie jest w stanie pomóc.

Trzeba czytać dane klucza w CAS , aby zrozumieć jak on nagrany - czy tylko klucz z radio lub jako klucz z komfortowym dostępem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To gdzie szukać pomocy w tym temacie?

W temacie pomocy nie znajdziesz, tym bardziej z brakiem odpowiedniego sprzętu.

Myślę, że masz nagrane klucze bez funkcji komfortowego dostępu. Ja w temacie - ale daleko. Chociaż mam więcej tematów z innych województw niż tam gdzie mieszkam ))) Paradoks )))

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Odświeżę temat.

E91 z komfortowym dostępem, przy obsłudze obydwu pilotów.

 

1) Klamki i klapa reagują po kilku sekundach (więcej niż 5-7) lub po kilkukrotnym pociągnięciu/naciśnięciu. Bywa, że otwierają się od pierwszego dotknięcia. Podobnie przy zamykaniu.

2) Podczas uruchamiania silnika pojawia się ikona z przekreślonym kluczykiem i odpowiedni komunikat na ekranie Idrive, ale silnik odpala bez problemu z ikoną na ekranie. Czasami trzeba kilka razy nacisnąć przycisk.

3) Po wyłączeniu silnika podobny komunikat z ikoną kluczyka.

4) Bywa, że przy otwartych drzwiach kierowcy i włączonym silniku pojawia się ikona kluczyka.

5) Otwieranie/zamykanie klasycznie z pilota bez problemu, uruchamianie silnika z pilotem w stacyjce bez problemu.

 

6) Baterie wymienione, świeże, markowe.

7) Diagnoza z komputera - błąd (jedyny) tylnej anteny "komfortu", wg "znawców" nie ma to znaczenia, najwyżej słabszy zasięg przy klapie.

 

Prośba o Wasze sugestie,

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! Rozwiązałem swój problem osobiście! Otóż,w programie ISTA+zablokowałem kluczyki nr 1 i 2,które miały status na "udostępniony" a posiadam kluczyki nr 3 i 4. Funkcja Car Access System automatycznie przeszła na kluczyki nr 3 i 4. :D
Opublikowano

Witam,

Rozwiązałem swój problem opisany trzy posty wyżej.

Dla Koleżeństwa informacja z prac:

Standardowo demontaż spoilera, rozłączenie diversity i zsunięcie gumowego podwójnego łącznika do oporu.

Metodą lekkiego pociągania za poszczególne przewody sprawdzenie, czy są całe.

Jak w wielu przypadkach winne były dwa przerwane przewody w gumowym łączniku między klapą a nadwoziem (prawa wiązka ma 4 przewody, które dochodzą do diversity z prawej strony).

Czasem CA działał prawidłowo, w większości przypadków otwierania/zamykania dopiero po kilku sekundach i zawsze była informacja na wyświetlaczu o problemie z CA przy włączaniu/wyłączaniu silnika.

Na wszelki wypadek wydłużyłem wszystkie przewody o kilka cm z odpowiednim zabezpieczeniem i ułożeniem.

Tam są również przewody od radia (wątek niedawno omawiany w innym topiku - słaby odbiór stacji poza miastem).

Sprawdzenie przed złożeniem całości i "banan".

 

Ciekawe czy w F31 to poprawili?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.