Skocz do zawartości

523i uklad chlodzacy


Filip20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie wiem jak to nazwac, ale slychac takie bulgotanie z pod podlokietnica, przy nawiewach z tylu. Potrafi. Chlapac plynem. Pytanie co to moze byc ? Bulgota tylko jak nawiewy z tylu wlaczone i tylko na ogrzewaniu. Zle odpowietrzona ? Przedwxzoraj wymienilem wezyk bo mial dziurke jak lepek od szpilki i plyn polrcial, dzisiaj zamowilem chlodnice jutro bede wymienial bo sie rozszczelnila.. Czy moze uszczelke wydmuchalo i robi sie cisnienie ? Olej idealnie czysty bez plamek, ze zbiorniczka spalinami nie wali, nie kopci. Jak uwazacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze może być nagrzewnica a raczej na 100%. Bardzo niewdzieczna robota.

Co do ciśnienia to przez zappwoetrzenie układu a zapowietrzony masz napewno a jeśli po wyeliminowaniu ich ciśnienie będzie dalej spore to zacznij od wymiany korka chłodnicy na nowy oryginał koniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi jak ja odpowietrzysz bez nagrzewnicy?

To z podnoszeniem auta do gory to troche bajka.Sposob jest jeden na odpowietrzenie i zawsze dziala jak nie dasz rady odpowietrzyc to napisz.

Jak rozgrzejesz juz motor zwroc uwage na jedna sprawe: u gory chlodnicy jest taka rurka odpowietrzajaca ,przelew-zwroc uwage czy ona czasami plynu nie puszcza po bokach.Jak puszcza to odrazu reklamacja,nie probuj nic kleic,uszczelniac to nic nie da.

Teraz sprzedaja takie dziadostwo ze szok.

No chyba ze orginalna hella kupiles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest mozliwe zamkniecie obiegu bez nagrzewnicy tylko trzeba by to z glowa zrobic.

 

Odpowietrzanie :

-tylko i wylacznie na zimnym silniku

-odkrecamy korek od zbiorniczka chlodnicy

-popuszczamy odpowierzniki (warto zawsze miec zapasowe te plastikowe sruby odpowietrzajace-ze starosci i pod dzialaniem plynu one sie czesto uszkadzaja juz przy probie odkrecenia)

-lejemy plyn do zbiorniczka na full i obserwujemy odpowietrzniki

-jak juz z odpowietrznikow bedzie wyciekal sam plyn bez babelkow powietrza wtedy dokrecamy odpowietrzniki

-ustawiamy nawiewy na temperature 30stopni i palimy motor

-kiedy termostat sie otworzy dolewamy plynu i zakrecamy korek

-na drugi dzien rano sprawdzamy poziom plynu i w razie potrzeby uzupelniamy

 

Ten sposob zawsze dziala przy szczelnym ukladzie oczywiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.