Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Ostatnio odebrałem auto po regeneracji maglownicy aktywnej, lecz mam wrażenia że śruba dociskowa została zbyt mocno dokręcona. Kierownica nie zawsze sama odbija do końca i trzeba jej pomóc. Jest to denerwujące szczególnie przy wyjeździe ze skrzyżowania, czy moja diagnoza jest prawidłowa ? wrzucam film poniżej.

 

https://youtu.be/zszHV7I1_mQ

Opublikowano
regeneracja bez wymiany listwy , maglownicę oddałem gościowi z Pietrzykowic koło Wrocławia. Gwarancja jest , cena 1600 ( robota , regeneracja + nowy płyn + geometria) końcówki i drążki sam kupiłem. Myślę że facet za mocno dokręcił śrubę albo zrobił za ciasno tulejowanie listwy :/
Opublikowano
jak robił bez wymiany listwy to może cała regeneracja polegała na dokreceniu śruby... u mnie po regeneracji ale z wymianą listwy też na początku chodziła bardziej opornie ale po krótkim czasie wszystko wróciło do normy ale fakt,jest sztywniejsze niż przed wymianą. pozdrawim

 

a ty gdzie robiłeś i za ile cię to wyniosło ?

Opublikowano
U mnie po wymianie maglownicy na używana tez nie odbijała kierownica. W moim przypadku ustawienie geometrii pomogło. Zajedz może do warsztatu niech Ci to sprawdza bardzo dokładnie. Po tym zabiegu jest wszystko Ok. Dodam ze tez wymieniałem drążki i koncowki
Opublikowano
Zigie86 i przyk44 powiedzcie czy u was po naprawie magla słychać czasami jakieś delikatne stuki ? U mnie po wymianie czasami słychać delikatne stuki na nierównościach. Oczywiście jak wyłącze dźwięk radia. Nie wiem czy to magiel czy może coś w zawieszeni. Może jestem zbyt wrażliwy na tego rodzaju dźwięki. Gościu od którego mam magla twierdzi ze pewien luz zawsze będzie bo magiel na sztywno nie może być dokręcony bo nie będzie odbijała kierownica.
Opublikowano
fakt faktem u mnie magiel stukał przed regeneracją na dużych nierównościach czy krawężnikach, po regeneracji stuków już nie mam. Oddam auto do poprawki i zapytam się czy ma dostęp do nowych listew...
Opublikowano
Stukać może wszystko w zawieszeniu u mnie stukało na zakręcie takie delikatne puk ale jak robiłem uszczelka misy olejowej to mi rozpinali zawieszenie jak odebrałem auto to pukanie ustało może coś było poluzowane poprostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.