Skocz do zawartości

Lozyska alternatora,oporniki wentylatora klimy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dawno mnie tu nie bylo.Nadal mam e38 AC Schnitzer zal sprzedac

 

Jest problem Panowie.

Alternator rzezi niesamowicie lozyska na wykonczeniu.Gdzie takie moge kupic? Moze ktos zna kody tych lozysk?

 

Druga sprawa wentylator klimy nie dziala,a wiadomo idzie lato i mozna plyn latwo zagotowac.

Najprawdopodobnie poszly oporniki.Mozna te oporniki gdzies kupic jeszcze?

Czy na krotko spiac i dac sobie spokoj?

 

Czekam z niecierpliwoscia na jakies wskazowki bo teraz przez ten alternator wydaje sie jak bym prowadzil jakas padake :D

Dodam ze wszystkie rolki i napinacz nowe sa wiec tylko alternator zostaje

 

Dziekuje z gory

Opublikowano

4 piny,po wlaczeniu sniezki i dotknieciu probowka jednego z pinow(sadze ze to pierwszy bieg) jest przeplyw pradu.Zawsze po wlaczeniu sniezki wentylator dzialal.

Dodam ze to jest juz 4ty wentylator(uzywka) jaki zajechalem w czasie eksploatacji od 2010 r.Mysle ze problem jest w opornikach.

 

Czy te oporniki zdadza egzamin:

 

http://allegro.pl/opornik-rezystor-wentylatora-klimy-bmw-e39-e38-i6730071276.html

 

Czy moze jakies inne pomysly lub sugestie? :) Bo bez wentylatora klimy nie ma co sie udawac w jakas dluzsza trase w czasie upalow.

 

 

Co do alternatora widze ze ciezka sprawa z lozyskami tez.Musze jednak wyjac alternator,spisac numery lozysk,pomierzyc suwmiarka i zakupic lozyska w sklepie specjalizujacym

sie tylko w sprzedazy lozysk.Bedzie fotorelacja i numery lozysk i srednice tez podam moze sie jeszcze komus przyda :)

Opublikowano

Jeszcze nie sprawdzalem.

Wlasnie sobie uswiadomilem ze moglem wyrzucic calkiem dobre wentylatory wczesniej na smieci :) Niewiedzialem ze te oporniki sa w sprzedazy.

Po zimie sie to stalo wczesniej smigal ladnie.Sprawdze ten motor na krotko jeszcze.

Opublikowano
Chciałem napisać w innym temacie ale przekierowało mnie tu i nie zwróciłem uwagi i moja odpowiedź trochę nie w temacie :oops: nie bardzo widzę jak mogę usunąć posta, mogę tylko edytować
Opublikowano

Sprawdzilem wentylator i dziala na 2gim i 3cim biegu.Wiec padniety tylko opornik,ale wymienie odrazu oba na nowe.

 

A z tym piszczeniem to nie alternator bo zalozylem drugi prawie nowy i to samo :) .To chyba napinacz klimy tak piszczy (nie byl wymieniany) i jak wlacze klime jest glosniej

a halas tak sie przenosi ze dzwieki niby z alternatora dochodza.Rozbiore to jeszcze raz,ale juz mi nerwy puszczaja z tym piszczeniem pod maska :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ok problem rozwiazany

Rolka ta nad alternatorem tak piszczala-2 lata wytrzymala.Zamowilem orginal Meyle i nastala cisza :)

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiazany

Przyczyna byl pasek ktory mi wcisnol sprzedawca nie caly rok

temu w Polsce bo zekomo nie mial continentala na stanie.

Zalozylem continental i nastala cisza :)

Opublikowano

witam jestem nowy mam moje BMW e38 740 od 12 lat i nie miałem do tej pory kłopotów z którymi bym sobie nie poradził uważam,że znam to auto do ostatniego piątku

silnik odpala pracuje kilkadziesiąt sekund po czym gaśnie po kilkudziesięciu minutach znów odpala chodzi kilkadziesiąt sekund i gaśnie oczywiście przed zgaśnięciem słychać i czuć nierówna pracę

zmieniłem czujnik położenia wału i bez zmian myślę o zmianie czujnika wałka ? proszę o porady nie bardzo wiem jeszcze jak poruszać się po forum więc też proszę o pomoc np o wklejenie mojego zapytanie może w bardziej odpowiednie miejsce

pozdrawiam Janusz JD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.