Skocz do zawartości

bmw e 87 rozrząd


madzik2107

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam pytanko. Zakupiłam bmw e87 116 i 116 KM wersja piliftowa z 2007r. Teraz dopiero czytam na forum o wadliwych silnikach. Jak to wygląda? Czy ta wada tyczy się również młodszych modeli czy tylko tych starszych. Jeśli tak jest jakaś opcja unikęcia tego problemu typu wyniana czy cos?:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kiedyś możnaby napisać że przecież jest na łańcuchu i za 500 tys mozna się tym zainteresować, ale w tych silnikach to w Fordzie na pasku dłużej pojeździsz niż w BMW na łańcuchu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po zakupie zawsze robi się rozrząd. I lepiej się tego trzymać.

:cool2: :cool2: :cool2:

Kup sobie Audi A6 3.0 Tdi - ten silnik Cie nauczy ze twoja teoria jest sluszna jesli rozrzad jest na pasku.

Wymiana rozrządu jest tańsza niż remont silnika.

Kolezanka ma silnik bezkolizyjny- szlyszales kiedys o tym?

Kiedyś możnaby napisać że przecież jest na łańcuchu i za 500 tys mozna się tym zainteresować

To bylo bardzo dawno i to juz historia...

Szkoda ze to juz nie wruci... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega kotlin :cool2:

Ja to bym nawet nie jeździł, ani nie odpalał samochodu na minutę .

Ten rozrząd podejrzewam ze zrobi jeszcze raz spokojnie tyle co ma.

Potem sie biorą śpiewki ze w każdej Bmw jest wadliwy rozrząd i najlepiej wymieniać odrazu przy zmianie oleju ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz sobie w google. W bezkolizyjnych tłok z zaworami się nie spotyka. Diesli nie ma bezkolizyjnych. Większosc benzyt to też silniki kolizyjne.

 

Co do pierwszej części zdania , to się nie wypowiadam. Jeżeli chodzi o drugą, to na ty, forum zdania sa baaaardzo podzielone: czy są kolizyjne czy nie.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
N43 jest kolizyjny, ale twój N45 to nie mam pojęcia. Najłatwiej zerwać łańcuch i naprawiać wtedy dowiemy się na 100% :D Ewentualnie pozostaje przeszukać net aby znaleźć przypadek zerwania łańcucha i opis naprawy :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Potem sie biorą śpiewki ze w każdej Bmw jest wadliwy rozrząd i najlepiej wymieniać odrazu przy zmianie oleju ....

Dokladnie...

A ta opinie o wadliwosci tworza sami wlasciciele pojazdow...

A przeskoczenie w 120d N47 też jest mało lub w ogóle nieszkodliwe?

Dobre pytanie.

W silnikach diesla N lancuch nie przeskoczy- nie ma na to miejsca ale peknie.

I mamy spotkanie zaworow z tlokiem i co???

Tu producent pomyslal na wszelki wypadek.Choc rozrzad mial byc dozywotni ale nie wyszlo to zostaly zastosowane dzwignie zaworow z oslabieniem wiec gdy tlok ebnie w zawor to zlamie sie dzwignia i nie trzeba targac glowicy.

N43 jest kolizyjny, ale twój N45 to nie mam pojęcia.

Fakt - 99% to silniki kolizyjne . Jesli ktos chce sie dowiedziec czy ma silnik kolizyjny to szukamy zdjecia glowicy w necie i patrzymy jak sa ustawione zawory.

Jesli sa pod katem wzgledem glowicy - jest kolizja

Pod katem prostym - bezkolizyjny

No i diesle faktycznie wszystkie kolizyjne z uwagi na potrzebe poteznej kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.