Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie. Mam pytanko. Zakupiłam bmw e87 116 i 116 KM wersja piliftowa z 2007r. Teraz dopiero czytam na forum o wadliwych silnikach. Jak to wygląda? Czy ta wada tyczy się również młodszych modeli czy tylko tych starszych. Jeśli tak jest jakaś opcja unikęcia tego problemu typu wyniana czy cos?:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie czytalas o rozrzadzie...

Mozna dyskutowac czy to jest wada- ja nie uwazam tego za wade...

Jak Cie dopadna jego niedomagania to wymien caly kompletny i na dluzszy czas mozesz o nim nie myslec.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli nic sie z nim nie dzieje to ja bym dociagnal do 100 tys ale decyzja nalezy do Ciebie.

Jesli nawet Ci przeskoczy to nie wyrzadzi zadnej szkody.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś możnaby napisać że przecież jest na łańcuchu i za 500 tys mozna się tym zainteresować, ale w tych silnikach to w Fordzie na pasku dłużej pojeździsz niż w BMW na łańcuchu :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po zakupie zawsze robi się rozrząd. I lepiej się tego trzymać.

:cool2: :cool2: :cool2:

Kup sobie Audi A6 3.0 Tdi - ten silnik Cie nauczy ze twoja teoria jest sluszna jesli rozrzad jest na pasku.

Wymiana rozrządu jest tańsza niż remont silnika.

Kolezanka ma silnik bezkolizyjny- szlyszales kiedys o tym?

Kiedyś możnaby napisać że przecież jest na łańcuchu i za 500 tys mozna się tym zainteresować

To bylo bardzo dawno i to juz historia...

Szkoda ze to juz nie wruci... :(

Opublikowano

Kolega kotlin :cool2:

Ja to bym nawet nie jeździł, ani nie odpalał samochodu na minutę .

Ten rozrząd podejrzewam ze zrobi jeszcze raz spokojnie tyle co ma.

Potem sie biorą śpiewki ze w każdej Bmw jest wadliwy rozrząd i najlepiej wymieniać odrazu przy zmianie oleju ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wpisz sobie w google. W bezkolizyjnych tłok z zaworami się nie spotyka. Diesli nie ma bezkolizyjnych. Większosc benzyt to też silniki kolizyjne.
Opublikowano
Wpisz sobie w google. W bezkolizyjnych tłok z zaworami się nie spotyka. Diesli nie ma bezkolizyjnych. Większosc benzyt to też silniki kolizyjne.

 

Co do pierwszej części zdania , to się nie wypowiadam. Jeżeli chodzi o drugą, to na ty, forum zdania sa baaaardzo podzielone: czy są kolizyjne czy nie.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N43 jest kolizyjny, ale twój N45 to nie mam pojęcia. Najłatwiej zerwać łańcuch i naprawiać wtedy dowiemy się na 100% :D Ewentualnie pozostaje przeszukać net aby znaleźć przypadek zerwania łańcucha i opis naprawy :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potem sie biorą śpiewki ze w każdej Bmw jest wadliwy rozrząd i najlepiej wymieniać odrazu przy zmianie oleju ....

Dokladnie...

A ta opinie o wadliwosci tworza sami wlasciciele pojazdow...

A przeskoczenie w 120d N47 też jest mało lub w ogóle nieszkodliwe?

Dobre pytanie.

W silnikach diesla N lancuch nie przeskoczy- nie ma na to miejsca ale peknie.

I mamy spotkanie zaworow z tlokiem i co???

Tu producent pomyslal na wszelki wypadek.Choc rozrzad mial byc dozywotni ale nie wyszlo to zostaly zastosowane dzwignie zaworow z oslabieniem wiec gdy tlok ebnie w zawor to zlamie sie dzwignia i nie trzeba targac glowicy.

N43 jest kolizyjny, ale twój N45 to nie mam pojęcia.

Fakt - 99% to silniki kolizyjne . Jesli ktos chce sie dowiedziec czy ma silnik kolizyjny to szukamy zdjecia glowicy w necie i patrzymy jak sa ustawione zawory.

Jesli sa pod katem wzgledem glowicy - jest kolizja

Pod katem prostym - bezkolizyjny

No i diesle faktycznie wszystkie kolizyjne z uwagi na potrzebe poteznej kompresji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.