Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich...mam problem z e39.po zakupie auta (sprowadzone z D) po wciśnięciu hamulca pulsowały światła ,około 10 razy. po chwili wszystko wracało do normy.od kilku dni światła pulsują non stop. ciekawe jest to że gdy silnik jest wyłączony światła nadal pulsują.gdy silnik jest włączony też pulsują.nie ma żadnej reakcji na włączanie i wyłączanie urządzeń .wentylator,tylna szyba, radio.myślę że to nie alternator i nie regulator .z akumulatorem też nie mam problemów. czy ktoś spotkał się z takim problemem??? BMW E39 523i 1996r. pozdrawiam...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam kolego.jednak to nie jest wina modułu. kupiłem moduł o tym samym symbolu numerycznym i nie pomogło.na desce koło licznika kilometrów pojawiła się w dodatku kropka (na wyświetlaczu) po podłączeniu mojego modułu zgasła .a światła jak falowały tak falują :)
Opublikowano
Alternator ale to gdy silnik pracuje. Ja tak miałem jak mi się regulator napięcia kończył w e34 na wolnych obrotach z upływem czasu pulsowało coraz mocniej. Jak był zgaszony to nie pulsowało nic. Po wymianie regulatora jak padł, problem nie był już aż tak zauważalny, aby zobaczył go ktoś kto o tym nie wie, więc obstawiam dodatkowo alternator, chyba, że jestem przewrażliwiony. W e39 nic mi nie przygasa, nawet lekko nie mrugnie, więc może jednak nie :) Jeśli na zgaszonym silniku też tak się dzieje, to szukałbym czegoś innego, chyba, że jak regulator napięcia faktycznie jest walnięty to miesza z napięciem? Strzelam teraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.