Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Czy miał ktoś przypadek że musiał odkręcić śruby zabezpieczające koła bez klucza?? Może ktoś robił to w ASO lub ma jakiś sposób nieinwazyjny :) ?

Zna ktoś koszty takiej "operacji"?

Opublikowano

Jedziesz do ASO i tam na miejscu można dopasować nasadkę, przeważnie dysponują zestawem takowych.

Zlecasz u nich odkręcenie albo zamawiasz odpowiednią nasadkę (są ponumerowane).

Możesz też jechać do wulkanizatora i tam katować śruby różnymi wykrętakami, może się uda.

Opublikowano

no właśnie zadzwoniłem do ASO i zero problemu

 

Tą śrubę w której zerwała się złodziejka wykręcili mi u mechanika i o dziwo nie uszkodzili felgi...... resztę pojadę wykręcę w ASO i kupię nowy zestaw śrub (250zł)

Opublikowano
A co się stało z Twoją? Na 100% jej nie masz? Nasadka znajduje się w tym schowku na klapie bagażnika
b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano

Jedna śruba uszkodzona już wyjęta.... reszta siedzi ale nie ma klucza.

 

na najbliższy piątek jestem umówiony na geometrię i wykręcenie tych śrub, no i wstawienie nowych z nowym kluczem.

Opublikowano

No i ......

 

śruby kupione za 140zł - odradzili mi te co miałem, za to powiedzieli żebym wsadził te ala torx - podobno trzeba się postarać żeby uszkodzić.

Co nie zmienia faktu, że krótka wizyta przerodziła się w 3 dni bez auta....

Elementy eksploatacyjne zawieszenia już nie istnieją + wyciek z mostu....

A w grudniu na przeglądzie jeszcze wszystko było lalka.....

Opublikowano

Tak tylko informacyjnie do tematu

 

Odkręcenie awaryjne śrub zabezpieczających + przykręcenie nowych śrub w ASO BMW to koszt 150zł netto

 

Jakby ktoś jeszcze miał taki problem i się zastanawiał czy warto jechać do ASO

 

Dla porównania podwórkowy warsztat za swoje "specjalistyczne usługi" - czyli odkręcenie 4 śrub zabezpieczających zażyczył sobie ode mnie 400zł brutto.......

Opublikowano
Tak tylko informacyjnie do tematu

 

Odkręcenie awaryjne śrub zabezpieczających + przykręcenie nowych śrub w ASO BMW to koszt 150zł netto

 

Jakby ktoś jeszcze miał taki problem i się zastanawiał czy warto jechać do ASO

 

Dla porównania podwórkowy warsztat za swoje "specjalistyczne usługi" - czyli odkręcenie 4 śrub zabezpieczających zażyczył sobie ode mnie 400zł brutto

I do tego strata czasu bo u takiego mech musisz zostawić samochód ,prawdopodobieństwo ze uszkodzi felgę duże a i tak po odkręceniu trzeba kupić nowe śruby

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.