Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałem zapytać jak wyjąć wentylator chłodnicy ponieważ chciałem znaleźć przyczynę drgań silnika i co za tym idzie całego samochodu(karoseria,kierownica,siedzenie).Obstawiam ;

-koło pasowe

-sprzegiełko alternatora

-poduszki silnika

Drgania występują tylko na wolnych obrotach, odma jest sprawna, wtryskiwacze po regeneracji, widać ze to usterka czysto mechaniczna lecz żeby to sprawdzić chce sciagnąć pasek wielorowkowy i zobaczyc czy drgania ustaną. Żeby to zrobić niech mi ktoś powie jak wyciagnąć ten wentylator czy też wisco jak kto woli.

Opublikowano
Trzeba jeszcze wcześniej zdjąć oslone (tunel) w której wentylator pracuje, co proste nie jest , mi udało sie zdjąć, ale ukruszyłem kawałek -wielkości rogalika z dolnej częsci osłony.
Opublikowano
wszystko rozchodzi sie o te plastikową osłonę, nawet pas przedni poluzowałem zeby miał jak lepiej wyjść ale ewidentnie haczy o wentylator dołem(brakuje jakis cm).Jest tam od góry moze 5 cm luzu na klucz 32, wiec mam ten wentylator wyciagnac razem z osłona?
Opublikowano

dokładnie tak jak pisze kolega wyżej

osłona jest na dwa wkręty i z lewej strony trzeba poodpinać wtyczki

Opublikowano
Wentylator wyjęty, wypiąłem samochód z pasow jednak jak trzepało karoserią tak trzepie? czy to beda poduszki silnika? dziwi mnie ze nawet jesli tak to ze jest tak slaba kultura pracy tego silnika:/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo możliwe, że poduszki, nagraj jak pracuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wentylator wyjęty, wypiąłem samochód z pasow jednak jak trzepało karoserią tak trzepie? czy to beda poduszki silnika? dziwi mnie ze nawet jesli tak to ze jest tak slaba kultura pracy tego silnika:/

 

Moim zdaniem kultura pracy M47 jest żenująca, masaż tyłka na jałowym powinien być wymieniony jako opcja w rozkodowanym VIN. Jeśli już nie daje się znieść drgań to do sprawdzenia są poduszki (silnik/skrzynia), koło pasowe (to wykluczyłeś zdejmując paski) lub układu wtryskowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pełni sprawnym m47n niestety masażu tyłka brak :cry:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wtryskiwacze sa miesiac po regeneracji, myslelem jak kolega wyzej ale korekty mam w tej chwili zerowe wiec wykluczone. Może zobaczycie na nagraniu coś czego ja nie widzę, A co do kultury pracy to jesli jest wszystko ok to ciezko usłyszeć pracujący motor a co dopiero wyczuc drgania na fotelu. Chce przywrócić ten stan.

 

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.