Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam BMW E36 2.0L 1992 zagazowaną i padła mi pąpa wodna i przez przypadek dogrzałem silnik i pękła mi tuleja, niechciałem się z tym bawić i kupiłem kompletny silnik 2.5 z wszystkim, Wszystko ładnie pięknie przełożyłem silniki wszystko popodłanczane i niechce gadać. Czy jest możliwe, żeby silnik 2.5 nie pasował do 2.0 ?? Jaka moze być przyczyna ??
Opublikowano

Czyli cała elektronika jest inna, czy tylko konkretna część np; komputer...:?:

Kurde czyli na darmo przełożyłem silnik :shock:

Dobra dzięki za info :)

Opublikowano

sie masz

przerabiałem ten temat, tylko w drugą stronę. z 2,5 na 2,0. Na 100 % komputer. elektryka jest taka sama.

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sie masz

przerabiałem ten temat, tylko w drugą stronę. z 2,5 na 2,0. Na 100 % komputer. elektryka jest taka sama.

pozdrawiam

 

Tak, jeżeli nie zamieniasz silnika z vanosem na bez vanosa lub na odwrót.

Kai
Opublikowano
no tak ale w 2.5 przynajmniej w E34 jest inny licznik, z checkiem i co bedzie jak wymienimy kompa a wszytsko zostawimy (czytaj licznik) czy poprostu nie bedzie wglądu to informacji checka czy bedzie sie cos pluł?? pomijam ze przełożenia na moscie są inne jak w 525, ale skrzynka chyba pasuje

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.