Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak.najlepsza będzie uzywka. Przerobiłem to dogłębnie.nowy febi.niby oryginał z serwisu. Nr takie sam.dzialal do pewnego momentu i się zawieszal.koszt 175 zł.(oryginał ze zeszlifowanym znaczkiem bmw,taki sam juz ze znaczkiem widocznym 300 zł),oddali kasę.drugi zamiennik, nowy oczywiście,o tych samych numerach(koszt 145) w ogóle nie działa, komputer go nie widzi.Trzecie podejście z uzywka(koszt 99zł),podłączenie i błąd sam zniknął.te.wczesniej próbowałem tez na prawą stronę założyć czujnik z lewej stronki.zadnej reakcji nie było.wiec chyba mamy juz rozwiązanie tego problemu.czujniki oryginalne,najlepiej takie na pierwszy montaż i numerami zgodne na prawą i lewa stronkę.pzdr
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie podgrzeje kotleta...

Mam problem z zawieszeniem jak w tytule. Przeczyscilem dzis czujniki polozenia i zaowazylem ze lewy i prawy ma taki sam numer ( co jest nie zgodne z waszym twierdzeniem ,ze L to ...698 a P -...700) u mnie prawy ma taki sam numer czyli 1093698 . Ponizej tego numeru na kazdym z sensorow jest wytloczona data produkcji ktora jest taka sama na obydwuch oraz pokrywa sie z rokiem auta...... Lecz po dokonaniu czyszczenia problem wciaz jest. Czyli autko pompuje i poziomuje ok tylko jak ktos sie dosiadzie( zmieni sie obciazenie) lub jak wjade na kraweznik,wtedy pompka zaczyna pracowac i pompuje nieustannie,az zapewne jakis czujnik ja odcina w celu zaprzestania przegrzania pompki kompresorka i wywala mi blad. Wylacze stacyjke i wlacze i czesto problem zanika,lecz nie zawsze. Dodam ze problem powstal gdzies po 6 miesiacach uzytkowania auta,wiec na moje oko ten prawy czujnik z numerem 1093698 byl dobry i sie skonczyl...??

Jeszcze jedna sprawa,wyczytalem na forum,ze jeden sensor posiada 3 kable a drugi 6. U mnie po obu stronach sa 3 kable i wydaje mi sie ze to jest spowodowane brakiem samopoziomowania lamp oraz brakiem xenonow. Wiec sadze twierdzic ze czujnik prawy o numerze 1093698 to jest do wersji bez xenonow a 1093700 to jest wersja z xenonami- wtedy tez po przekotnej jest kolejny czujnik na przednim zawieszeniu ( bynajmniej tak mialem w e46 z xenonami). Podrzuci ktos mi pomysl jak uporac sie z moim przypadkiem ? Jutro zapewne kupie sensor 1093700 i sie upewnie czy moja teoria spiskowa ma sens..... Wolal bym byc w bledzie i zakonczyc temat owym sensorem :)

Pozdrawiam

Opublikowano

A wiec tak panowie. Sensora jeszcze nie znalazlem lecz zrobilem dokladny test inpa i .... Zresetowalem bledy zrobilem obnizenie zawieszenia potem wyregulowanie/podniesienia i wyskoczyl taki blad:

10 Controling time , only one side

Error frequency :10

Unknown environment condition 248,00 XY

right side

 

 

 

Czyli znacze,ze prawy sensor siada? Patrzac na volty to na prawym podczas pracy jest miedzy 2.9 a 3.1 i w porownaniu do lewego to na lewym jest od 1.9 do 2.4

Zawieszenie z zewnatrz wyglada ok tylko zawsze jest problem jak zmieni sie obciazenie auta,wtedy kompresor pompuje i wyrzuca blad. W wiekszosci przypadkow po zgaszeniu auta i odpaleniu bez zmiany obciazenia pojazdu blad znika......

Jak zyc ?? :)

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Co do nivo


Padl mi kiedys lewy czujnik i kupilem uzywke za 30 zl :mrgreen: i dziala juz 2 tok


Pare dni temu padl mi prawy tylny czujnik i co- kupilem nowego FEBI i oczywiscie nie dziala :mad2: z tego co piszecie pozostaje kupno oryginalu


Jak zwykle cebulak hytry 2x placi bo kuzwa 200 za to chinskie gunwno :mad2: a teraz i tak misze wyje...ac 300 na ori


A ten bedzie lezal


Jaapierodleeee :mad2:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam Mam problem z bledem ktory pojawil mi sie po wymianie wszystkich tuleji wahaczy tylnych :mad2:

Moj lewy tylni sensor okzal sie ze jest do wymiany ale po wymianie na nowy nadal error jest widoczny.

inpa pokazala mi nastepujace bledy :|


10 Regelzeit,einseitig

error frequency :31

hoehenstand links 193.00 mm

Stand


9 Regelzeit ,senken

Hoehenstand tiefere seite 33.00 mm

Fahrt


1 Sensor hinten links

Sensor Versorgungsspannung 36.00 nV

sensoraktivitaet


po skasowaniu bledow ten pierwszy blad u gory powraca Kompresor dziala podniesie zawieszenie i po chwili pojawi sie blad


Prosze o jakiekolwoiek sugestie :cool2:

  • 5 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik lewy przód to B86

Screenshot_2024-12-01-17-45-28-165_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Screenshot_2024-12-01-17-45-47-276_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Który rocznik?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.