Skocz do zawartości

prymusnmr

Zarejestrowani
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O prymusnmr

  • Urodziny 15.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0i sport lpg
  • Lokalizacja
    Mragowo/Derby
  • Zawód
    rencista

Osiągnięcia prymusnmr

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. A wiec tak panowie. Sensora jeszcze nie znalazlem lecz zrobilem dokladny test inpa i .... Zresetowalem bledy zrobilem obnizenie zawieszenia potem wyregulowanie/podniesienia i wyskoczyl taki blad: 10 Controling time , only one side Error frequency :10 Unknown environment condition 248,00 XY right side Czyli znacze,ze prawy sensor siada? Patrzac na volty to na prawym podczas pracy jest miedzy 2.9 a 3.1 i w porownaniu do lewego to na lewym jest od 1.9 do 2.4 Zawieszenie z zewnatrz wyglada ok tylko zawsze jest problem jak zmieni sie obciazenie auta,wtedy kompresor pompuje i wyrzuca blad. W wiekszosci przypadkow po zgaszeniu auta i odpaleniu bez zmiany obciazenia pojazdu blad znika...... Jak zyc ?? :)
  2. Panowie podgrzeje kotleta... Mam problem z zawieszeniem jak w tytule. Przeczyscilem dzis czujniki polozenia i zaowazylem ze lewy i prawy ma taki sam numer ( co jest nie zgodne z waszym twierdzeniem ,ze L to ...698 a P -...700) u mnie prawy ma taki sam numer czyli 1093698 . Ponizej tego numeru na kazdym z sensorow jest wytloczona data produkcji ktora jest taka sama na obydwuch oraz pokrywa sie z rokiem auta...... Lecz po dokonaniu czyszczenia problem wciaz jest. Czyli autko pompuje i poziomuje ok tylko jak ktos sie dosiadzie( zmieni sie obciazenie) lub jak wjade na kraweznik,wtedy pompka zaczyna pracowac i pompuje nieustannie,az zapewne jakis czujnik ja odcina w celu zaprzestania przegrzania pompki kompresorka i wywala mi blad. Wylacze stacyjke i wlacze i czesto problem zanika,lecz nie zawsze. Dodam ze problem powstal gdzies po 6 miesiacach uzytkowania auta,wiec na moje oko ten prawy czujnik z numerem 1093698 byl dobry i sie skonczyl...?? Jeszcze jedna sprawa,wyczytalem na forum,ze jeden sensor posiada 3 kable a drugi 6. U mnie po obu stronach sa 3 kable i wydaje mi sie ze to jest spowodowane brakiem samopoziomowania lamp oraz brakiem xenonow. Wiec sadze twierdzic ze czujnik prawy o numerze 1093698 to jest do wersji bez xenonow a 1093700 to jest wersja z xenonami- wtedy tez po przekotnej jest kolejny czujnik na przednim zawieszeniu ( bynajmniej tak mialem w e46 z xenonami). Podrzuci ktos mi pomysl jak uporac sie z moim przypadkiem ? Jutro zapewne kupie sensor 1093700 i sie upewnie czy moja teoria spiskowa ma sens..... Wolal bym byc w bledzie i zakonczyc temat owym sensorem :) Pozdrawiam
  3. Witam. podgrzeje troche kotleta. Moglbym prosic na pw o dzialajaca inpe. Wczoraj pobralem jakas z chomika,odpala sie lecz brak polaczenia,jak naciskam F2 tom wyrzuca mi jakis blad,ze brak jakiegos pliku w folderze BIN... Moglby ktos poratowac?
  4. Jeszcze jedno pytanie odnośnie oleju. Zalałem Ravenol jak wcześniej pisałem ale wszedł bez problemu cały litr a na YouTube ludzie mówią ze ma być na przelew korkiem wlewowym. Drudzy mówią ze ma wejść 0,7 litra . Jak to jest ? Jak zalałem 0.7 to reduktor strasznie szarpał , a jak dolalem resztę to poczułem duża różnice. A moje pytanie brzmi czy kupić JesCze jedna bańkę aby dolać na przelew czy zostawić ??
  5. Spoko, dzieki raz jeszcze :) . Wszystko śmiga jak należy czy auto ciepłe czy zimne.
  6. kkx5 podaj sort code i account number to podesle Ci pare groszy na PIWKO :) . Nie pytam jak to dziala,ale nic nie szumi/huczy :) jeszcze raz dzieki!! :D
  7. A wiec tak,3 kola mialy 1.7 bar a ostatnie 1.3 bara. Jesli chodzi o obwod kol to kazde kolo ma 231 cm obwodu procz jednego z troche lepszym bierznikiem,ktory ma 232cm. Oczywiscie obwod kol sprawdzany po uzupelnieniu powietrza w kolach. Pomiar nie jest dokladny co do milimetra poniewaz nie posiadam tak dlugiego "szlaku" krawieckiego,a sznurek wpadal by w wytloczenia opony. Po uzupelnieniu powietrza poczulem duza roznice,lecz wciaz czasem slychac szmer przy niskiech predkosciach. kkx5 uwazasz,ze ten jeden 1cmr roznicy na jednym kole moze robic tyle zamieszania??
  8. kkx5 dzieki. Zrobie dzis te pomiary kol i podesle. Jesli wymiary beda sie roznily to szukam najprawdopodobniej felg 19" .
  9. Wiec jesli to wina opon lub Ravenolu ,lozysk igielkowych lub kosza sprzegla ,czemu problem sie zminimalizowal po dolaniu oleju( bo najpierw zalalem 0.7 a nastepnego dnia dolalem 0.3) Kolejna sprawa to zrobilem wczoraj adaptacje reduktora i powiem szczerze,ze troche jest lepiej niz bylo na samym poczatku. Moglby sie ktos wypowiedziec na temat tych dwoch lozysk ktora weszly bardzo luzno w obudowe? Dodam jeszcze,ze jak autko troche sie nagrzeje to problem ustaje lecz nie znika. Czyli wydaje mi sie ze pod wplywem temperatury cos sie rozszerza i odglos zanika. W takim wypadku to beda te moje felerne lozyska ?? A jesli chodzi o opony czy lozyska kol itd to wydaje mi sie ze owy szum/mlucenie mial bym nieustannie. Bynajmniej nie zanikal by wraz ze wzrastajaca predkoscia. Co do opon po pracy pojade sprawdzic cisnienie a potem postaram sie pomierzyc obwod,zeby wyeliminowac wszystkie znaki zapytania przed wydaniem $$$
  10. wiec tak: 235/65/17 Przod- 108W RUNWAY Tyl- 108VBridgestone Wszystkie 4 sztuki mniejwiecej maja tyle samo bieznika.
  11. Standardowe 17" chyba 65 wysokosc na235 szerokosc ale potwierdze pozniej. Na bank 4 taki sam rozmiar.
  12. A mam jeszcze jedno pytanie. Dwa lozyska identyczne o oznaczeniu 6011 bardzo lekko weszly mi w obudowe(juz dokladnie nie pamietam co one podtrzymuja wewnatrz reduktora,,na bank jedno siedzi od strony zaslepionej w reduktorze). Wchodzily tak lekko ,ze jak przewracalem obudowe reduktora to lozysko sie zsuwalo. I chyba w tym tkwi szczegol. Bo jesli to bylo by lozysko igielkowe lub kosz sprzegla to moglbym okreslic dokladnie w jakich warunkach powstaje szum. A u mnie wyglada to tak ze czasem jest ok,a czasem nie.... Papik nie podwazajac Twojej wiedzy co o tym myslisz? Jesli robisz w fachu to pewnie podpowiesz czy to moze byc jedna z przyczyn i jak temu zaradzic,nie wymieniajac obudowy reduktora. Lozyska sprawdzalem 3 razy czy maja wlasciwe wymiary...
  13. lapki kosza wygladaly ok,wiec co mam wspominac o czyms co nie przyciagnelo mojej uwagi. Jesli chodzi o olej to czemu mialy by sie lozyska rozsypac jesli jest to olek ktory ma identyczne oznaczenia jak ori?? Jesli wymienia sie olej wedlug zalecen i zalewa o wlasciwych parametrach to czemu akurat mam kupuic 2-3 rqzy drozszy?? Dodam,ze nigdzie wewnatrz nie widzialem mechanicznych uszkodzen. Reduktor zrzucilem z auta z powodu lancucha,profilaktycznie wymienilem lozyska oraz uszczelniache do tego nowa oliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.