Skocz do zawartości

BMW e46 330 dziwny wynalazek "smg"


filipdesire

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupilem wczoraj bmw e46 coupe 330 z 2002 roku. Ma ten dziwny wynalazek zwany smg. Totalnie nie wiem o co w niej chodzi , czytalem tylko o tym , że smg starszej generacji jest słaba. W takim razie w tej z 2002 jaka jest? Mam przycisk "sport". Orientujecie się jak tam wychodzi ze spalaniem 330 plus smg w mieście ? Bedzie wyraźna różnica miedzy tym , a 3.0d 184km(2002)?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dokładnie to o co pytasz :D co za różnica w spalaniu przy 3l silniku, 2 litry w jedną czy drugą to pedałem gazu reguluejsz :D ba nawet 5l w jedną czy drugą samym gazem wyregulujesz :)

 

dobrze nazwałeś wynalazek :D poczytałeś o niej ? ja jestem negatywnie nastawiony do niej z racji kosztów obsługi plus za jej dramatyczną pracę podczas spokojnej normalnej jazdy. Może na torze ustawiona w ostry tryb zdaje egzamin ale jazda po mieście to masakra :D

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to czy jest w ogóle sens ładować się w tą skrzynie , niby fajne manetki jak się znudza to automat , ale nigdy nie wiedziałem ze jest coś takiego w e46. Fajnie gdyby jakiś użytkownik smg wypowiedzial się i jak to jest z wersjami smg jesli ta jest 2002 to jaka wersja?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sensu nie ma, działa gorzej niż zwykły automat w sensie nie jest delikatna.

Do tego jak Ci padnie coś to ogromne kwoty się robią żeby to naprawić, było tego mało, części też jest mało.

 

Stosowana w końcowej wersji e36 m3, potem e46 m3 i potem e60 m5 po czy została porzucona. Mam doświadczenia z e60 m5 i nic dobrego.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się o tą skrzynię, w Polsce jest magik od tych skrzyń co bierze ludzkie kwoty za naprawy. Tak naprawy a nie wymiany prawie wszystkich części. Dodatkowo jest ten plus że to tak naprawdę skrzynia manualna z osprzętem który zmienia biegi za ciebie i sam wciska sprzęgło. Masz tam normalne sprzęgło a nie konwerter jak w automacie.

Możesz wszystko wywalić, dołożyć wybierak od manuala, pedał sprzęgła itp. i na tej samej skrzyni będziesz mieć manuala.

Przy spokojniej jeździe odpuszczaj trochę gazu przy zmianie biegu to nie będzie tak szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.