Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , wymieniałem płyn od wspomagania chf11s , spuściłem stary , był koloru metalicznego , metny w zbiorniku warstewka metaliczna , bez, opilkow. Świeży po kilku dniach znowu jest metaliczny , pompa nie piszczy , w miejscu ciężej się kręci kierownica , a najgorzej jest jak jadę około 30 km na godzine , hamuje i chce skręcić, wtedy potrafi najciężej chodzić kiera . Panowie co to może być ? Pompa się kończy ?? Magiel nie przecieka. Po wymianie jest lepiej, ale kumpel co ma auto przedliftowe mówi że u niego łagodniej chodzi kiera. Wspomaganie zwykle , bez DD I AS.

 

Nie wiem co robić , przepłukać układ raz jeszcze , czekać aż coś padnie, może poprzedni właściciel dolał jakiegoś ceramizera i to teraz się wypłukuje ? Nie wiem. Jaki kolor mają te dodatki uszczelniające.

Opublikowano
Jeżeli masz zwykłe wspomaganie, na zbiorniczku nie ma zielonej nalepki CHF, i nie masz 4x4 z poziomowaniem to powinieneś lać ATF DII. Może w tym problem? Normalnie ATF ma kolor czerwony,a Chf ma kolor zielony.

Poszukuje wszelkich materiałów o bmw e60/e61, filmów, poradników, artykułów, zdjęć, plików, tapet...itp ... Jeśli ktoś z was ma ciekawe materiały proszę o info na pw (po weryfikacji wrzucę na bloga z dopiskiem twojego niku). Z góry dzięki.

Link do bloga patrz obok - moja strona www.

Opublikowano

maciek jak olej już miałeś zasyfiony to w ogóle powinieneś wymianę zrobić 2-3 razy..

Po pierwszej wymianie pokręcić się wokół komina chwilkę i zrobić drugą wymianę.. Po kilku dniach jeszcze jedną i może by było dobrze.

 

Ogólnie rzecz biorąc płyn powinien być czysty jak łza..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.