Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te wyniki z silnikiem zimnym czy ciepłym?

pzdr

yaz

Opublikowano
Panowie, 13,7V / 13,8V to prawidłowe ładowanie dla danych z OBC menu 9 ?

Jak ci obc prawidłowo pokazuje to jest ok. Nikt nie wie czy pokazuje za, du,zo/mało czy prawidłowo.

 

Według mnie trochę małe wartości, większe mam pod obciążeniem jak światła,radio,ogrzewanie,grzanie szyby tylnej a nawet foteli. Różnica pomiędzy wskazaniem miernika a tym co pokazuje OBC to różnica rzędu 0.15V np. OBC 14.4V miernik 14.25V(mierzone na zaciskach akumulatora)

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Sprawdzane na zimnym i ciepłym silniku, takie same wartości.

Świeciły tylko DRL.

 

Co może być winne? Stary akumulator prawdopodobnie padł przez nie doładowanie.

Opublikowano

Łożyska były zmieniane latem ale z tego co pamiętam komutator był już trochę zużyty.

Czy części zamienne są dostępne do tego alternatora i nie ma żadnego problemu z wymianą?

Opublikowano
Nie wiem jaki masz alternator, ale części pewnie dostępne i z wymianą standard, warto go całego obejrzeć i zregenerować za jedną robotą. Sprzegielko, stojan, właśnie komutator, szczotki itd. Ale to już będziesz widział co mu potrzeba. Ewentualnie oddaj go do roboty, nie biorą dużo za robotę chyba 50zl a wszystkie części maja na miejscu odrazu na stole go sprawdzą jeśli jest dobry zakład. Ja wolałem oddać swój. Niby z altkiem prosta robota. Ale w jednej hurtowni nie mieli wszystkiego, a więc jazda za częściami czy płacić za wysyłkę części wyjdzie tyle co robocizna, a oprócz tego otrzymujesz gwarancję. Więc gdyby coś było nie tak możesz reklamować. A jeśli zrobisz sam to gwarancji nie dostajesz.
Opublikowano
Nie wiem jaki masz alternator, ale części pewnie dostępne i z wymianą standard, warto go całego obejrzeć i zregenerować za jedną robotą. Sprzegielko, stojan, właśnie komutator, szczotki itd. Ale to już będziesz widział co mu potrzeba. Ewentualnie oddaj go do roboty, nie biorą dużo za robotę chyba 50zl a wszystkie części maja na miejscu odrazu na stole go sprawdzą jeśli jest dobry zakład. Ja wolałem oddać swój. Niby z altkiem prosta robota. Ale w jednej hurtowni nie mieli wszystkiego, a więc jazda za częściami czy płacić za wysyłkę części wyjdzie tyle co robocizna, a oprócz tego otrzymujesz gwarancję. Więc gdyby coś było nie tak możesz reklamować. A jeśli zrobisz sam to gwarancji nie dostajesz.

 

90A Bosch, części szukać w hurtowniach tj. Intercars, Rodon czy jakiś bardziej specjalistycznych?

Co do samego problemu, jakie oznaki dawałby walnięty regulator napięcia bo to już większy koszt żeby wymieniać w ciemno.

Opublikowano
Regulator powodowałby skoki napięcia, tyle że razem z regulatorem są szczotki z tego co kojarzę. Jako jeden element. A gdzie szukać to najpewniej w Boschu będą mieli części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.