Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wiem że temat już wilokrotnie przerabiany ale ręce mi już opadają czytam i czytam i nadal nic nie wiem Chodzi mi o to ze auto się grzeje np. po przejechaniu około 40km na trasie z prędkością koło 80km/h skazówka sie wychyla od połowy do 3/4 w mieście to samo się dzieje walcze z tym problemem już prawie miesiąc ale już brakuje mi pomysłów wymienione jest wszystko co ma związek z chłodzeniem wszystko nowe: chłodnica, termostat, pompa wodna, wiskoza, wszystkie gumowe węże, uszczelka robiona, głowica sprawdzana i planowana jedynie teraz uszkodził mi sie elektrozawór od nagrzewania (cały czas leci gorące powietrze, ale to chyba bez znaczenia), wiskoza się załącza bo słychać jak chodzi, płyn nigdzie nie ubywa, odpowietrzony układ dokładnie ale dalej sie grzeje już nie wiem co mam zrobić... proszę o pomoc :( :(

 

318 e36 m40 91r

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano
Do czujnika nie zaglądałem ale chyba nie jest zepsuty ponieważ jak przerobiłem i założyłem starą wiskoze na stałe to temperatura była cały czas ma środku :?:

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano
jak przerobiłem i założyłem starą wiskoze na stałe to temperatura była cały czas ma środku

No to mimo wszystko coś nie jest w porządku skoro na "stałym" wisko trzyma pion. Jeżeli miałbyś na stałe wisko to w ruchu temp. mocno by spadała (ciągłe chłodzenie). Odpowietrz jeszcze raz (lub kilka). Poszukaj też na forum jak sprawdzić wisko (niedawno podawałem nawet link do tego tematu w którymś z postów). Chyba że wisko masz nówkę z ASO? Myślę że termostat też masz odpowiedni?

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Znalazłem na frum takie coś od kolegi @Belgusa : "Czujnik jest pod kolektorem ssacym i przewaznie ma zolty lepek/oryginal/

Mozesz go sam wymienic ,ale trzeba zdjac dolna czec kolektora.

Chyba ,ze masz wygimnastykowane dlonie i palce.

pozdrawiam "

 

Czy ktoś może mi to pokazać gdzie sie znajduje na tej stronie

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CA31&mospid=47436&hg=01

 

Dziękuję z góry

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.