Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam opisze mniej więcej problem po odpaleniu falują obroty trzęsie sie i pyka w kolektor samozapłon

odepnę przepływomierza jest dobrze chodzi jak lecz wcale nie jest to powiedziane ze przerywka wiec nie chce wywalić kasy na próżno proszę o sprawdzenie live daty.

czy sady czy co

 

dolot szczelny wymienione świece odma tez

 

live dat

 

 

praca silnika z odpięta i zapięta przerywka
Opublikowano
Na 100% nie disa ,jak disa jest nie sprawna to silnik po prostu słabiej się zbiera z niskich obrotów .Moim zdaniem jest to przepływomierz
Opublikowano
Przypomina objawy lewizny. Jak sprawdzales czy jej nie ma? I wtedy patent z odpieciem przeplywki też miałby sens. Bo komp nie leci na danych z niej tylko na pamięci i lewe powietrze przestaje mieć znaczenie. Jeśli przeplywka jest podpięta i dostaje się się lewe powietrze to stosunek mieszanki jest zaburzony. Sprawdzales sam kolektor? Lewe powietrze może się dostawać nie tylko przez niego ale łatwo to sprawdzić.
Opublikowano
Zawór Disa może się przycinać może nie być klapki wogóle lub może być uszkodzony elektrycznie a 3.0 benzynka tego nie poczuje co innego mały silnik
Opublikowano

skasuj adaptacje i napisz czy po skasowaniu lepiej chodzi przez chwile?

jak przegazowywujesz to jakie wskazania są przepływki? płynnie się zmieniają?

Opublikowano

dziękuje za zainteresowanie

 

 

disa sprawna klapka na swoim miejscu sprawdzone

 

lewego powietrza tez brak sprawdzane samostartem pryskane w kolo po dolocie kolektorze w czasie pracy silnika zero reakcji na to

 

a zauważyłem ze paliwa sporo bo świece wilgotne po wykręceniu za bogato paliwa i nie wtrysk bo na każdym garze tak samo

 

adaptacja kasowana a jak dodaje gazu to przerywa braki chwilowe na gaz potem wstaje i od 4tys do odcinki dobrze

 

walka dalej ręce opadają

Opublikowano
kolektor sprawdzony ale lewe powietrze może się dostawać nie tylko przez kolektor ale i przez cały blok. A konkretnie przez odmę, czyli np źle dokręcony korek oleju może powodować takie harce niedocisniety bagnet lub inna nieszczelność. Powietrze wpada do skrzyni korbowej następnie przez separator do kolektora, przewód między separatorem a kolektorem jest za przeplywka więc jest to lewe powietrze i psikanie nic nie pomoże. Na szczęście łatwo to sprawdzić. Pozatym z tego co kojarzę nie ma u ciebie pompy vacum tylko podcisnienie idzie z kolektora, pekniete niepodpiete wężyki też mogą podawać lewe powietrze.
Opublikowano
Zapomniałem napisać jak to sprawdzić. Odepnij od kolektora dostęp ewentualnej lewizny zaślepiasz dziury po przewodach w kolektorze i zobacz czy jest poprawa. Dostęp lewizny czyli przewód odmy do kolektora i przewody podcisnienia. Przewód od odmy zostawiasz niezaslepiony luzem żeby się odpowietrzala do atmosfery. Zaślepiasz tylko otwór w kolektorze. To samo z podcisnieniem.
Opublikowano

Swiece mokre bo widac ze strrownik dolewa probujac wyrownac prace cylindrow. Zakladam ze swiece w miare swieze. Cewki sprawdzone?

Na filmiku byli widac ze rough dosc wysokie na 2 czy 3 cylindrach. Ja bym w tych miejscach podmienil cewki z pozostalymi a nawet swiece na probe.

Na probe mozesz tez odpiac czujnik polozenia walka wydechowego

Opublikowano

a wiec świecę wymienione na nowe

 

adaptacje kasowane

 

a i spróbowałem kasować na pracującym silnik i jest poprawa na chwile jak kasuje klawiszem f4 adaption throttle valve clearing

 

i w tedy pojawia sie błąd TPS adaptation ma to cos do tego kasuje i silnik dalej kuleje i nic nie powraca

 

na zimnym

 

Opublikowano

jak masz błąd TPS to go skasuj. Nie kasuj adaptacji TPS na odpalonym aucie bo wtedy jest nie rowna praca, zapala sie check i eml więc błędy wykasuj i adaptacje też. Dla próby możesz też jeszcze zrobić tak: wypnij przeplywke i wtedy skasuj wszystkie adaptacje(oprocz czwartej). Tak swoją drogą sondy cały czas stoją w miejscu - jak rozumiem wszystko na tym świeżym filmiku było podpięte?

jeżęli tak to wypnij sondy, skasuj adaptacje i wtedy zobacz

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.