Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, to mój pierwszy post więc proszę o zrozumiałość, ale do rzeczy .. planuje swap w mojej e30 teraz siedzi tam m40b16 mam most ze szperą 25% nie znam przelożenia :( moje pytanie ... a mianowicie czy wkładając silnik m52b25 musze zmieniac dyfer na np. 3.15 ? troche szkoda mi wywalac orginalny chciałbym używac auta do codziennej jazdy oraz czy ewentualnie przy swapie na 1.8 is z e36 ori dyfer dawałby rade i tak samo z m52b20 czy raczej tym silnikiem nie zawracac sb głowy chciałbym znac wasze opinie. Czy raczej nie unikne wymiany dyfra ? nie chciałbym ruszac z 3-ki na światlach :D
Opublikowano

3.15 moim zdaniem będzie za długi, mi najlepiej pasował 3.45 lub 3.6x

spokojnie możesz zostawić i zobaczyć jak będzie, ale zapewne przełożenie będzie zapewne z tych krótkich czyli 4.45, swoją drogą jeśli to ori szpera i duża głowa to spokojnie za nią weźmiesz tyle kaski, że starczy na drugi z innym przełożeniem i szperą

niemniej 4.45 do m52 będzie za krótkie

Opublikowano

Masz pewnie 4,45 albo 4,27 są to przełożenia nie nadające się do takich swapów. Musisz szukać coś np. 3,25 od 324TD oczywiście jak będziesz ładował motor razem z ori skrzynią.

Twój dyfer to najprawdopodobnie jednak mała głowa i sprzedając ją ze szperą nie ma opcji abyś kupił bez dopłaty dużą głowę ze szperą.

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.