Skocz do zawartości

Inspekcja klockow hamulcowych


arasek

Rekomendowane odpowiedzi

i od tego czasu pokazuje mi 80 000 do następnej wymiany

:shock: trochę dużo dla klocków hamulcowych. Ja bym zmienił na 60 i 65 tys, albo 50 i 60 tys.

czy da się uratować kluczyk który wyprałem w 60 stopniach?

można spróbować wlutować czipa ze starego do nowego, ale najprawdopodobniej - kaput emu.

 

Ja kminie wszystko ale jak mam to niby ustawić skoro jak przytrzymałem reset klocków to samo wskoczyło na 80 000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

 

Ja kminie wszystko ale jak mam to niby ustawić skoro jak przytrzymałem reset klocków to samo wskoczyło na 80 000?

 

 

Masz wszystko w porządku, odliczanie nie jest po jednym km tylko przez długi czas może być 80 kkm a potem może przeskoczyć na 40 lub 20 kkm, wszystko jest zależne od tego na jakich drogach eksploatujesz samochód, komputer oblicza to sobie na podstawie algorytmów i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam powodem komunikatu bledu klockow byl ulamany czujnik klockow i nie wykasowanie bledu z komputera,tzn byl usuwany tylko bez podlaczenia do laptopa.Teraz za to po wykasowaniu pokazuje ze do wymiany 10000km cos malo .Dlaczego tak jest klocki sa prawie nowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie bo czas u mnie na wymianę klocków z przodu F11 184KM - jaką firmę polecacie lub jakiej na pewno nie polecacie.

I jeszcze czy na pewno nie trzeba czujników na nowe wymieniać jeśli nie wyświetliło jeszcze potrzeby wymiany klocków ?

Pamiętam, że w E61 chyba trzeba było to robić mino wszystko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze czy na pewno nie trzeba czujników na nowe wymieniać jeśli nie wyświetliło jeszcze potrzeby wymiany klocków ?

:duh: gdzie to słyszałeś ? Pytania tego typu mnie po prostu szokują

 

Jak to gdzie ? Kilka postów wyżej w tym temacie, co mnie też zdziwiło dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I jeszcze czy na pewno nie trzeba czujników na nowe wymieniać jeśli nie wyświetliło jeszcze potrzeby wymiany klocków ?

:duh: gdzie to słyszałeś ? Pytania tego typu mnie po prostu szokują

 

Jak to gdzie ? Kilka postów wyżej w tym temacie, co mnie też zdziwiło dlatego pytam.

Klocki i czujnik - to dwie nieodłączne rzeczy. Tylko tak i nie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fizycznie odłączne, nie są wtopione w klocek.

 

A które firmy polecacie ?

ATE, TRW, BOSCH, FEBI, MAXGEAR, TEXTAR ? inne ?

Oryginalne.

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a tak przy okazji pytanko : orientuje sie ktos ile kosztuje w ASO kpl. klocków na przód / tył do F10 520 xdrive ?

 

u mnie przy 51 tys jeszcze ori klocki grube i tył i przód

 

co to znaczy "czy ktoś się orientuje" ? ? ? :duh:

 

Dzwonisz do ASO, podajesz 7 ost. znaków VIN i się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.