Skocz do zawartości

E53 4.4i M62TU Kopci na biało


scarab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie zlorzylem wczoraj swoja bunie nie dymi jak wczesniej ale z jednej rury leci jeszcze dym.Podczas jazdy i mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie check i tak jak by delikatnie oslabla i przerywala dodam ze nie czyscilem kolektora z oleju.Jakies sugestie????sam zrobione ze 3 km po zlorzeniu :mad2:

 

mi jak kilka msc temu jedna cewka padla to przy przyspieszaniu migal check engine a potem palil sie stale , samochod tez szarpal w momencie przyspieszania co wskazywalo jasno ze jeden cylinder nie chodzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawdzałeś świece? Mogą być zalane olejem albo zasyfione przez spalanie oleju, stąd wypadanie zapłonów i check.

 

Przeraza mnie jeszcze spalanie komputer pokazuje 35.4l na biegu jalowym :mad2: swiec faktycznie nie sprawdzalem ale kupilem nowe jutro odbieram ale pojezdze na starych przed wymiana jeszcze troche

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie zlorzylem wczoraj swoja bunie nie dymi jak wczesniej ale z jednej rury leci jeszcze dym.Podczas jazdy i mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie check i tak jak by delikatnie oslabla i przerywala dodam ze nie czyscilem kolektora z oleju.Jakies sugestie????sam zrobione ze 3 km po zlorzeniu :mad2:

 

mi jak kilka msc temu jedna cewka padla to przy przyspieszaniu migal check engine a potem palil sie stale , samochod tez szarpal w momencie przyspieszania co wskazywalo jasno ze jeden cylinder nie chodzi..

 

To samo mialem dzis rano najpierw migal a jak wracalem ze sklepu juz sie palil i pali sie teraz non stop nie mam lapka bo dysk mi padl i narazie nie podepne sie inpa.ale na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie jak by cefka padla chyba by byla roznica??i jak sprawdzic ktora cewka???

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: Ja też jeżdżę jeszcze na starych. Możesz jeszcze zapiąć kompa i sprawdzić, ale obstawiam na 95% wypadanie zapłonów przez zalane świece.

A z kad tak kosmiczne spalanie pokazuje komp i to dymienie z lewego wydechu???

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przejechałeś 2km to co się dziwisz że spalanie kosmos? :D Może też dawać jakąś kosmiczną dawkę jeśli ma problemy z zapłonem. Dymienie może być z niedopalonego oleju zalegającego w kolektorze, w wydechu itd. Myślę że nie ma co dramatyzować, ja też biegam ciągle za auto i po robocie z odmą też czasem mi jeszcze przykopciła, moim zdaniem musi trochę minąć zanim się wszystko wypali.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przejechałeś 2km to co się dziwisz że spalanie kosmos? :D Może też dawać jakąś kosmiczną dawkę jeśli ma problemy z zapłonem. Dymienie może być z niedopalonego oleju zalegającego w kolektorze, w wydechu itd. Myślę że nie ma co dramatyzować, ja też biegam ciągle za auto i po robocie z odmą też czasem mi jeszcze przykopciła, moim zdaniem musi trochę minąć zanim się wszystko wypali.

 

Moze masz racje dzis jak zobaczylem wydech a na jego wylocie ta maz ale to z prawej strony ktora nie dymi to sie przerazilem troche swiece jutro bede mial denso ik20tt ale zmienie jak sie wszystko uspokoi.Scarab myslisz ze w wydechu olej jest bo na zimnym nie kopci ani grama jak sie delikatnie rozgrzeje wtedy dopiero ale to juz lekkie dymienie

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie może być w wydechu, może być też w kolektorze i ściekać, wszystko zależy od tego jak dużo zdążyła Ci zassać przez zatkaną odmę. Zakładam że jeździsz na benzynie a nie na gazie? Ogarnij problemy z zapłonem i pojeździj na spokojnie trochę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie zlorzylem wczoraj swoja bunie nie dymi jak wczesniej ale z jednej rury leci jeszcze dym.Podczas jazdy i mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie check i tak jak by delikatnie oslabla i przerywala dodam ze nie czyscilem kolektora z oleju.Jakies sugestie????sam zrobione ze 3 km po zlorzeniu :mad2:

 

mi jak kilka msc temu jedna cewka padla to przy przyspieszaniu migal check engine a potem palil sie stale , samochod tez szarpal w momencie przyspieszania co wskazywalo jasno ze jeden cylinder nie chodzi..

 

To samo mialem dzis rano najpierw migal a jak wracalem ze sklepu juz sie palil i pali sie teraz non stop nie mam lapka bo dysk mi padl i narazie nie podepne sie inpa.ale na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie jak by cefka padla chyba by byla roznica??i jak sprawdzic ktora cewka???

 

w moim przypadku na cieplym silniku na wolnych bylo ok. Na zimnym porannym rozruchu przez 30 sekund byly drgania calego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie może być w wydechu, może być też w kolektorze i ściekać, wszystko zależy od tego jak dużo zdążyła Ci zassać przez zatkaną odmę. Zakładam że jeździsz na benzynie a nie na gazie? Ogarnij problemy z zapłonem i pojeździj na spokojnie trochę :)

 

Tak teraz tylko na benzynce smigam kusi mnie zeby zdjac przepustnice i kolektor ssacy wyczyscic w srodku.oleju ubylo okol 1l.Trzeba bedzie jezdzic spokojnie i kontrolowac poziom oleju

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi o czyszczenie to od stron przepustnicy wiele nie zdziałasz, zobaczysz jedynie jak dużo jest oleju.

Moim zdaniem cewka albo działa albo nie, natomiast zasyfiona świeca (szczególnie jeśli masz fabryczne 4 elektrodowe NGK) może dawać za słabą iskrę a lbo czasem w ogóle nie palić. Zresztą wrzucałem foto swoich w tym temacie, zobacz jak wyglądały, niektóre paliły tylko na jedną elektrodę z czterech, dwa gary całkiem przestały mi palić i też miałem checka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi o czyszczenie to od stron przepustnicy wiele nie zdziałasz, zobaczysz jedynie jak dużo jest oleju.

Moim zdaniem cewka albo działa albo nie, natomiast zasyfiona świeca (szczególnie jeśli masz fabryczne 4 elektrodowe NGK) może dawać za słabą iskrę a lbo czasem w ogóle nie palić. Zresztą wrzucałem foto swoich w tym temacie, zobacz jak wyglądały, niektóre paliły tylko na jedną elektrodę z czterech, dwa gary całkiem przestały mi palić i też miałem checka.

 

Da rade jak zdejmiesz przepustnice i potem ta podstawke kwadratowa i jest dostep jak z tylu po zdjeciu odmy.No nic jutro wykrecam swiece zobaczymy jak wygladaja tez wrzuce foto dla poruwnania.po wymianie czyszczeniu swiec check sam zniknie czy inpa go trzeba poprosic :D

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Mam pytanie do osób które miały problem z odmą i nie myły kolektora - nadal śmierdzi Wam lekko przepalonym olejem? Zauważyłem u siebie lekki smród pod maską, nie wiem skąd pochodzi, wydaje mi się że jest podobny do tego który miałem jak zassało olej, tylko oczywiście zdecydowanie mniejszy. Możliwe żeby jeszcze dopalał się olej zebrany wcześniej w kolektorze czy przyczyna jest raczej inna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
(...)zerwany mechanizm tylnej szyby(...)

Czy aby to naprawić, to trzeba jakoś specjalnie uważać przy ściąganiu tapicerki z tylnych drzwi, jeśli jest tam poduszka powietrzna?

 

w teorii, odlaczyc aku i poczekać kilka minut w celu rozładowania kondensatorow, ja osobiście kluczyk klade gdzies żeby mi nikt nie wlaczyl zapłonu i zabieram się za sciąganie, nieprzyjemniej sytuacji nie miałem a kilka poduszek w roznych modelach odpinalem, tak wiem zle robie itp. dlatego napisałem jak powinno się to robic i każdy oczywiście zrobi to na własne ryzyko bez odpinania aku :) przy sciąganiu samej tapicerki bardzo uwazac nie musisz, poduszka jest dokrecana do drzwi nie do tapicerki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A duzo walki z tym mechanizmem?

 

Bo w koncu mnie to czeka

 

z tylu mechanizmu nie robilem, robilem z przodu i tam się trochę nameczylem bo robilem samemu, szyba mi spadala, ciezka jest bo mam podwojne :D do tego nie moglem wyciagnac mechanizmu w gornej części bo szyba przeszkadzala :D trochę złych slow poleciało ale poszlo :D generalnie nie jest tragicznie :) ale w innych modelach przynajmniej z przodu jest latwiej :) z tylu możliwe ze jest bajka :)

 

maciej123 ja wole odpiąć niż ma wisieć na kablach, przypadkiem uderzysz czy cos roznie bywa ja jednak wole to odpiąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w x5 przod i tyl sa inne?

 

Bo z tylu sa chyba te po je bane linki, a z przodu tez? Czy normalna przekladnia zebata?

Kurde tez mam grube szyby, pewno tez powyzywam wszystko naookolo :mrgreen:

Z przodu mechanizm sklada sie z dwoch szyn a z tylu z jednej , oba sa na linkach slizgach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.