Skocz do zawartości

Przerywanie przy przyspieszaniu bmw 116i 2.0


seba9501

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mój paść zaczął przerywać przy przyspieszaniu w zakresie obrotów do 3tyś. Nie mam pomysłu co to może być, wyrzuca kilka błędów np:

Sonda, wypadanie zapłonow razna 2 i 4 a raz na innych cylindrach, coś z ciśnieniem oleju. Jak się daje tylko tylko gazu to przyspiesza normalnie a jak pedał w podłogę to zaczyna migac check( jeśli nie odpuszczę jak zacznie przerywac)

Poradźcie co to może być, co sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu a dokładniej ślizgów łancucha. Problemy z ciśnieniem mogą wskazywać na zapchany smok pompy oleju kawałkami tegoż ślizgu a co się z tym łączy problemem z kończącym żywot rozrządzie a co daje nam też przy okazji problemy z wypadaniem zapłonów...

A co skutkuje (polecam poszukać) w najbliższym czasie zatartą panewką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciężko tu się czymkolwiek sugerować w sumie bo błędy to sobie jak to w bmw wyrzuca jakie chce i kiedy chce

Niestety kazdy blad ma jakies znaczenie i nie jest wyrzucany ot tak sobie.

Zacznij jednak od pomiaru cisnienia paliwa na listwie

Od przeplywowki nie wypadnie zaplon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

gdy u mnie po nocy ciężko odpalał, tzn zawsze odpalał za pierwszym razem ale chodził jakiś czas nierówno, to winne były wtryski. Wymieniałem od najtańszych części: świece, cewki ale i tak skończyło się na wtryskach... możliwe, że u Ciebie problem leży po innej stronie. Napisz jak się uporasz ze swoim problemem

powodzenia i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety obstawiam opcje kolegi 525ix na początku rozkręć wymiennik ciepła i zobacz czy nie ma kawałków rozrządu w nim. Albo innego syfu. Konkretnie na zaworku w podstawie Jeśli są tzn że przeszły przez pompę i mogły ją uszkodzić oraz że smok do wymiany bo pękło sitko. Jeśli nie ma najprawdopodobniej coś zatkało smok. Kontrola wymiennika to 25 minut.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wymiennik to jest to ze schematy http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3191-doplyw-oleju-filtr-oleju-wymien-ciep/i51385/kL/sN jest z przodu silnika chyba na 4 srubach 10 kluczyk zapewne nad alternatorem zaworek jest u podstawy jak odkrecisz Edytowane przez Jakub03071993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.