Skocz do zawartości

[E60] Problem z Elektryką , ładowanie po wymianie baterii.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem z moim BMW E60 3.0d 218

Otóż padł mi akumulator jakieś 3 tyg. temu . Akumulator był 100Ah (chyba jeszcze org bo na nim pisał rok 2004 ) . Więc kupiłem taki sam jak był zamontowany . Po tych 3 tyg. czyli od wczoraj mam taki problem jadąc , wyświetlacz zgasł , kontrolka od ABS off , PDC czujniki parkowania kontrolki się zaświeciły nic nie działa zadna trakcja itp Radio zaczeło wariować migać . Wróciłem do domu zgasiłem samochód , już nie zapalił , podpiołem miernik aku rozładowany , więc prostownik kilka min. samochód zapalił . Podpiołem komputer na zapalonym silniku napięcie aku 14,2 na zgaszonym około 12,8 , 12,5 . zobaczyłem również rejestr akumulatora i patrząc jest 90 ah , Program Delphi , nie było możliwości dokodować na 100ah więc dokodowałem na 110 . pojeździłem trochę myślałem że będzie ok , ale nadal to samo i tak jak by coś nie łączyło raz miga raz jest okej . A akumulator naładowany . Co o tym myślicie ? Klemy wszystko łączą nic nie zaśniedziałe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz problem z ładowaniem. Napięcie powinno być 14,7-14,8 a systemy się wyłączają bo akumulator jest za słaby.

Możliwe że szczotki w alternatorze skończyły się lub alternator do wymiany.

 

Poza tym zakodowałem bym 90Ah a nie 110.

 

Poza tym jaki akumulator kupiłeś? Zwykły czy amg i jaki miałeś wcześniej?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Rozkodowałem ukryte menu i teraz wczasie jazdy pokazuje mi 14,8 do 15 , i czasem skacze na 13,2 i tak do góry .

 

Wcześniej miałem Aku CAR 1.DE 100Ah 850 A

A teraz kupiłem ZAP 100 AH 760

 

Właśnie teraz wróciłem zrobiłem jakieś 30 km i wszystko wporządku .

 

To mówisz że nie potrzebnie przekodowałem na 110 ? ;/ wrócić powrotem na 90 jak było zapisane w rejestrze .

 

Tylko że kontrolka od Alternatora powinna się chyba zaświecić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, lepiej zakodować 90Ah bo przy 110 komputer może przeładowywać baterie.

 

Kontrolką alternatora pojawi się dopiero jak całkiem wysiądzie ale najpierw zakoduje i zarejestruj odpowiednio nowa baterie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozkodowałem ukryte menu i teraz wczasie jazdy pokazuje mi 14,8 do 15 , i czasem skacze na 13,2 i tak do góry .

 

 

Jeśli skacze na 13.2 v to z pewnością coś nie tak z ładowaniem, regulator napięcia lub tak jak kolega wyżej napisał.

Opublikowano
Dokładnie jak piszą koledzy alternator się konczy i nie dopasowuje zawsze a samochód swoje ciągnie. Pozatym po co zabawy z jakimiś cudami. Znajdź kogoś kto ma INPE DIS albo ISTE i dokonuje Ci bez problemu na tyle ile potrzeba. A dla elektroniki te 10 ah robi już różnice.
Opublikowano
witam. miałem podobny problem. napiecie skakało minimalnie, akumulator nowy sie rozładowywał nawet w lato, co jakis czas błedy wspomagania i cisnienia powietrza w oponach , jeden elektryk nie zauważył żadnego problemu, pojechałm do innego stwierdził ze regulator walniety, wymienil i teraz bez problemów, brak błedów i nie rozładowuje akumulatora. Pozdrawiam ::)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, miałem identyczny przypadek. Okazało się, że klema była luźna, czego Tobie życzę :wink:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Witam! Zauważyłem w ukrytym meni - jak odpalam auto na zimno to dopóki nie dodam do 2500 obrotów to napiecze jest 12,5-13 , później 15,1 :?: i wyskakuje taki błąd internal error in body temperature module V: Clock Generator , code 0044E2 ..... CARLY BMW PRO -program..... niestety niema mnie w domu, nie mam dostępu do isty..... :duh: aż się boje ruszać w trasę -mam ponad 1500km....
Opublikowano

Problem rozwiązany dzięki użytkownikowi mcmt :cool2: :cool2: :norty:

Wszystkie te problemy robiła klema + która nie była dokręcona :)

 

Mam nadzieje że już będzie wporządku . Pozdrawiam :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.