Skocz do zawartości

41kuba

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525d 2005r e46 320d 2000r mini coper s r53 2006r

Osiągnięcia 41kuba

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Moze warto zrzucić pasek klinowy z kompresora i wtedy sprawdzić jakie są objawy, obrócić kołem kompresora sprawdzić czy nie jest zatarte, mi jak padł kompresor klimy to od razu zablokowało kolo, zadnych objawow wczesniej nie bylo,ale twój przypadek moze byc inny
  2. Temat ogarnięty, wiazka uszkodzona ale w miejscu w którym się nie spodziewałem...
  3. Jak w temacie, przestała świecić lampka ta z dołu nie ta w klapie, nie dochodzi do niej prąd gdzie szukać przyczyny, ta w klapie normalnie świeci przy otwarciu klapy.wiazka w klapie naprawiona, ta lampka idzie jak by po innej wiazce
  4. Czy jest sens ;)wymieniać piasty, skoro nie dawaja oznak zużycia, będę wymieniał tarcze i klocki z przodu, i nie chce żeby kolejny raz je skrzywilo
  5. Jakiej firmy piasty z łożyskami polecacie? Jakie zakladaliscie
  6. A zapomnialem dodać, mierzone na końcu piasty. Na tarczach mierzyłem mieści się w 0,03 - 0,04. A na stacji wyszło że prawa tarcza skrzywiona, zresztą czuć to na kierownicy, i zastanawiam się czy przypadkiem piasta nie krzywi mi tej tarczy, tarcze ate, po zamontowaniu wszystko było o, po pół roku zaczęło bic , po przetoczeniu znowu bylo ok na jakiś czas po pół roku znowu zaczęło bic, sprawdziłem na stacji diagnostycznej, maszyna pokazała że to prawe przednie koło
  7. Witam , jakie powinno być bicie piasty w e60 z przodu, w moim przypadku to 0,02mm z obu stron. Na stacji diagnostycznej wyszło że krzywi mi prawa tarcze, przez co jest bicie podczas hamowania ale tylko od 150 -100 kmh kola wogole nie chuczą i niema żadnych oznak zużycia tych piast, zastanawiam się nad wymiana tej prawej piasty ;)
  8. Zależy jaki to check? Cos więcej?
  9. Wielkie dzięki, kiedys mialem sprawdzonego gościa, który tez dociazal i znał się na robocie, teraz już warsztat nieczynny i szukam kogoś ogarnientego, bo szkoda.mi nowych opon ;)
  10. Dzięki za info, gleba nie duża bo tylko 30mm na sprężynach eibach, tak że z tego co wiem to m pakiet miały seryjnie takie obniżenie, niedawno bylem ustawić zbierznosc po wymianie drążka kierowniczego i tak ustawili że zjadło opony od środka, nieudolnie dlatego szukam czegoś innego
  11. Witam , jak w temacie, warsztat ktory wykonuje geometrie zawieszenia po obnizeniu zawieszenia, temat dotyczy Śląska? Katowice Bielsko ? Pozdrawiam
  12. Witaj, z tego co wiem to więcej osób ma z tym problemy, również i ja mam dokladnie te same objawy co Ty i niestety ciezko zdiagnozować jest usterkę, wymieniłem tarcze na ate na chwile był spokuj, zaczęło bic, po pewnym czasie przetoczyłem tarcze i wymieniłem tuleje bananów na lemfo, przez pewien czas był spokuj I znów zaczęło bic w tych samych przedziałach, tarcze zmierzone wydaje się wszystko wporzadku do 0,02, zastanawiam się czy nie założyć poliuretany na banany, dużo osób polecą wlasnie taka wymianę, w przyszłym.roku chce wymienic zaciski na zregenerowane moze cos pomoże
  13. Okej. Co ma turbo do tego ? Moze mieć już luzy i I leje olejem?Czy zawalony kolektor syfem może mieć jakieś wpływ.?ekologia usunięta. Ciśnienie w wężach sprawdzone. Wszystko szczelne. Dziwne jest to że po czyszczeniu egr na jakiś dłuższy czas mniej Kopci. Zastanawiam się również czy na zimowym paliwie nie Kopci mniej
  14. Witam;) jak w temacie auto dymi przy ostrym bucie autonjest po mapie na 230km. Wydaje mi się ze ppo wyczysczeniu egr na jakiś czas mniej Kopci. Czy po zaślepieniu będzie mniej kopcił?
  15. Witam. jestem po wymiane tulei wachacza gornego i dolego, niestety problem pozostał. pol roku temu przetaczałem tarcze i na chwile był spokoj , bicie znów powrociło i pomyslałem o tulejach, rece opadaja. pozostaje mi chyba kupic oryginalne tarcze.ewentualnie wymiana opon chociaz w ogole kierownica nie bije podczas jazdy, ale test drogowy hunter wykazal ze sa do wymiany bo maja za duze bicie. z tematem bicia kierownicy i tarcz walcze 7 rok. jak ogarne bicie kierownicy podczas jazdy to znów bije przy hamowaniu i na odwrót i tak w kółko to moje 5-te auto i przy żadnym wczesniejszym nie było takiego cyrku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.