Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

x3 fajne. tylko jeśli używane, z 2014 ciężko dostać.

a teraz inne porównanie, co sądzicie o renault talisman? hehe

Opublikowano

Jeśli koszty utrzymania (spalanie, serwis) to klcuzowy lelement do podjęcia decyzji a przy okazji chcesz fajnie wyglądającego samochodu, to bym odradzał markę premium a poszedł w auto z trochę niższej półki cenowej ale nowe i stosunkowo nie naszpikowane bajerami, z prostym silniekiem, itd. np b.ładnie wygląda mazda 6, również w wersji kombi.

 

Też lata jeździłem kombiakami i naszło mnie 2 lata temu aby teraz sprawić sobie SUVa, na początku było Q5 i Volvo XC60. Q5 odpadło ze względu na trochę toporny środek, Volvo mi się bardzo podobało ale też już trąciło myszką w środku (nawigacja plus kiepski automat, plus dołaczany napęd na tylną oś) i po 3 miesiącach zastanawiania się i przejechania po 2 razy każdym z tych samochódów zdecydowałem się na X3.

 

To prawda, jest frajda z jazdy, czuć wyraźnie preferencje napędu tylnej osi. Dla mnie w grę wchodzi tylko benzyna, ale koszty paliwa są niewiele wyższe niż przy dieslu (dla mnie to nie jest główne kryterium, dźwięk silnika to rekompensuje) pozostałe koszty ważą i tak o wiele więcej niż różnica w kosztach paliwa. Dlatego warto mieć jak najlepszy pakiet gwaranycjny i jak najdłuższy.

 

Denerwuje mnie X3 (ale też innych SUVach) hałas/szum przy wyższych prędkościach, tego w kombi tak nie było slychać w żadnym, ale nie były tak podatne na boczny wiatr.

 

Następny samochód to raczej kombi, pewnie bmw choć równie dobrze może być audi.

 

Amerykańskie samochody w porównaniu do niemieckiej trójcy maja znacznie więcej twardego plastiku w środku, widzę że zwracasz na to uwagę, może być więcej trzeszczenia i ogólne wrażenia estetyczne trochę słabsze. Jednak mają swój urok.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mazda 6 ma piękną bryłę, ale w środku miejscami czas się zatrzymał na latach 90... wprawdzie to nie Toyota, ale i tak środek współgra ze sylwetką.

 

Poza tym silniki 2.2d mają problemy z opiłkami metalu... wprawdzie nie na taką skalę jak to było miejsce w 2.0d z rozrządem.

 

Co do Talismana to prowadzi się kiepsko...

Opublikowano
Robert66 = jak masz takie dylematy, to wypożycz sobie X3 na weekend. Zrób trochę kilometrów i będziesz miał większe pojęcie o samochodzie. Najlepiej porównaj z F10. Ja kupiłem X3 bez wcześniejszej jazdy próbnej i przy pierwszej jeździe na autostradzie byłem mocno zawiedziony jakie to auto jest głośne i kiepsko się prowadzi.
Opublikowano

wodzik może trochę źle się wyraziłem, X3 prowadzi się znakomicie jeżeli chodzi o szybkie zakręty, poręczność i jazdę miejską, mi bardzo przeszkadza podatność na boczne podmuchy wiatru, ale to raczej przypadłość aut w tej klasie (nie pomaga brak u mnie DDC) i głośność w kabinie.

 

Może trochę narzekam, jednak auto jest na tyle fajne i wygodne (siadanie na podłodze w F31 żony przy wzroście 190cm to żadna przyjemność), że nie wiem czy nie wymienię mojego 20d na 35d LCI :)

Opublikowano

W klasie niewielki SUV trudno znaleźć coś lepszego (tylko Macan jest poza konkurencja).

Nie można oczekiwać po tych rozmiarach zachowania na autostradzie w stylu sedana czy kombi.

Opublikowano

Pytanie, czy słyszeliście, by móc kupić nowe bmw, audi, o 30% taniej niż cena katologowa?

właśnie dostałem taką propozycję i czekam na konkretną ofertę.

Opublikowano
Jak będę miał więcej info to dam znac. na razie wiem tyle, że auto na pewno nowe, pochodzące z zagranicy ale salon wystawia fakturę w pl:-) wiec zobaczymy. dodam, ze podobno normalnie na gwarancji jak kupowane w PL.
Opublikowano
Jeśli chcesz oszczędzić prawie 50 % ,to kup w salonie w Stanach. Znajdź kogoś kto ma mienie przesiedleńcze do wykorzystania. Jedyny minus to ,brak możliwości przerejestrowania auta przez rok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ukrywam, że ja też, więc czekamy z niecierpliwością :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
jako były użytkownik (do kwietnia 2016) Audi A5 3.0 d Quattro dorzuce tylko, że tam prawdziwe Quattro było dla silników umieszczonych podłużnie, a zatem 6- i 8-cylindrowych. Jednostki z układem poprzecznym (4-cylindrowe) miały napęd dołączany. Dotyczy to również VW , Skody
Opublikowano
emerson,nie do końca jest to prawda,np A5 2,0T (Pb) ma silnik umieszczony wzdłużnie (między innymi,jeżdżę czymś takim i mam stały napęd),silnik 1,8 (Pb) też jest umieszczony wzdłużnie,generalnie nie przypominam sobie Audi,powyżej modelu A3,które ma silnik umieszczony poprzecznie,w A3 i TT są silniki umieszczone poprzecznie i wtedy rzeczywiście jest napęd dołączany,wszystkie inne mają napęd stały,nie piszę tu o najnowszych modelach typu A5 i Q5 (który do sprzedaży wejdzie w najbliższy poniedziałek),w którym jak na razie tylko 3,0d będzie miało stały napęd. :wink:
Opublikowano

Na razie dostałem dwie oferty na merca amg:-) cena faktycznia kosmos ale jest i rabat.

ale nie takie auto mnie interesuje. czekam za ofertą a x3 i q5.

żadne z powyższych firm ofertę sklada:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.