Skocz do zawartości

[e39 520i 2001r] Problem z odpaleniem auta. Pomocy


Majron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Samochód rzucił palenie :/ Tłumaczę po kolei jak wystąpił problem. Jeździłem normalnie, wszystko było ok i pewnego dnia przestał działać kluczyk (nie działały żadne przyciski) . Otwierałem centralny przez przekręcenie kluczyka w drzwiach, auto odpalało i ponieważ nie był to dla mnie bardzo uciążliwy problem to tak sobie jeździłem przez kilka miesięcy. Teraz zostawiłem auto na dwa tygodnie, moja dziewczyna wróciła pierwsza do domu i dzwoni, że padł akumulator i nie może odpalić. Poprosiłem znajomego, żeby podjechał i podłączył kablami. Auto dostało prądu, wszystkie kontrolki się zaświeciły ale samochód nie odpala! Kręci, kręci, kręci i tyle.

Orientuje się ktoś co może być przyczyną? Mieszkam na wsi, nie ma w okolicy nikogo kto miałby jakiekolwiek pojęcie o samochodach. Ja jestem 2000km od domu. :/

Będę wdzięczny za każdą sugestię i pomoc.

 

Mój samochód BMW e39 2001r. m54 2.0 benzyniak.

 

z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że tylko podłączenie komputera i diagnostyka. Najlepiej ktoś kto ogarnia BMW. Prawdopodobna przyczyna padła synchronizacja EWS DDE. Trzeba na nowo zgrać immobilizer ze sterownikiem silnika. Jeśli tak jest to dla kogoś ogarniętego parę minut roboty. To dość częsty problem w starszych BMW. Komp prawde Ci powie. Pozdro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje kolego za odpowiedz. Czy podłączenie do komputera wykaże ze błąd jest po stronie immo? Pol roku temu podłączałem z ciekawości pod kompa i miałem czerwony błąd czujnika (chyba) walka rozrządu : P0369 powertrain camshaft position sensor "B" circuit intermittent(BANK 1). Dodam,że tym błędzie jeździło bardzo dobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno coś wyjdzie. A stawiam na immobilizer bo one często lubiły gubić synchronizację i to właśnie przy braku zasilania. Błąd o którym piszesz jeśli auto jeździło raczej nie powinien mieć wpływu na nie odpalanie. Ale wszystko wyjdzie pod kompem. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje kolego za odpowiedz. Czy podłączenie do komputera wykaże ze błąd jest po stronie immo? Pol roku temu podłączałem z ciekawości pod kompa i miałem czerwony błąd czujnika (chyba) walka rozrządu : P0369 powertrain camshaft position sensor "B" circuit intermittent(BANK 1). Dodam,że tym błędzie jeździło bardzo dobrze.

 

tak pokaże ci że masz rozsynchronizowany EWS , ale to nie musi być to całkowićie walnięty czujnik wałka rozrządu może mieć taki sam objaw. Nie wróż z fusów podłącz pod inpa i będziesz wiedział może nawet sam naprawisz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.