Skocz do zawartości

E39 535i Problem z falujacymi obrotami


Liptonek13

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka błędów z mojego silnika :

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 01/05/17 17:05:50

ECU: DM528DS3

JobStatus: OKAY

Variant: DM528DS3

-------------------------------------------------------------

RESULT: 12 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

62 Aussetzererkennung Summenfehler

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Motordrehzahl 680.00 /min

Lastsignal 1.50 ms

Motortemperatur 68.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.60 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

-------------------------------------------------------------

52 Aussetzererkennung Zylinder 3

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Motordrehzahl 680.00 /min

Lastsignal 1.50 ms

Motortemperatur 68.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.60 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

-------------------------------------------------------------

51 Aussetzererkennung Zylinder 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 78

Motordrehzahl 1760.00 /min

Lastsignal 2.45 ms

Motortemperatur 93.75 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

-------------------------------------------------------------

10 Lambdasonde vor KAT

Error frequency : 2

Logistic counter: 39

Motordrehzahl 1800.00 /min

Motortemperatur 94.50 Gr C

Sondenspannung vor KAT 0.16 V

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Wert unplausibel

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

-------------------------------------------------------------

50 Aussetzererkennung Zylinder 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 78

Motordrehzahl 800.00 /min

Lastsignal 2.15 ms

Motortemperatur 95.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

-------------------------------------------------------------

75 Katschaedigende Aussetzer Summenfehler

Error frequency : 5

Logistic counter: 40

Motordrehzahl 720.00 /min

Lastsignal 1.75 ms

Motortemperatur 95.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Abgasrelevanter Fehler MIL blinkt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

-------------------------------------------------------------

63 Katschaedigende Aussetzer Zylinder 1

Error frequency : 5

Logistic counter: 40

Motordrehzahl 720.00 /min

Lastsignal 1.75 ms

Motortemperatur 95.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

-------------------------------------------------------------

66 Katschaedigende Aussetzer Zylinder 4

Error frequency : 4

Logistic counter: 40

Motordrehzahl 720.00 /min

Lastsignal 1.75 ms

Motortemperatur 95.25 Gr C

Fehler aufgetreten vor 0.40 h

Maximalwert ueberschritten

Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

-------------------------------------------------------------

150 Endstufe Einspritzventil Zylinder 1

Error frequency : 0

Logistic counter: 0

Motordrehzahl 0.00 /min

Lastsignal 0.00 ms

Batteriespannung 0.00 V

Fehler aufgetreten vor 2423.20 h

Fehler momentan nicht vorhanden

statischer Fehler

 

Witam :) Od kiedy kupiłem bunie borykam się z problemem falujących obrotów zarówno na zimnym jak i gorącym silniku choć na zimnym jest duzo gorzej :(

W garażu gdy np przegazuje samochód czuc dość duzo nie spalonej benzyny ii czasami bunia potrafi nawet strzelić z wydechu ogolnie na wolnych obrotach bunia az sie cała buja jak łódka na wodzie

silnik nie stracił mocy czasami przy mocnym przyspieszaniu silnik potrafi przerwać i szarpnąć samochodem .

 

Bede bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże rozszyfrować te niemieckie kody błędów

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobne problemy w swojej V8 to znaczy:

Przy ruszaniu lekko szarpalo na zimnym najgorzej, na cieplym ok,telepalo buda,niskie obroty.

Okazalo sie zaoliwione cewki i swiece(czyszczenie pomoglo) jedna cewka i wszystkie swieczki poszly do wymiany,wymieniona odma,czyszczenie silniczka krokowego,pozostalo mi ogarniecie obrotow jak dla mnie sa za niskie na rozgrzanym pozycji Drive mam okolo 520-550.Wiosna bede caly kolektor sprawdzal i wezyki cisnieniowe.Z twoich bledow nie umiem odczytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz wypadające zapłony na prawie wszystkich cylindrach. Dodatkowo jest błąd od 1 wtrysku i sondy. Do sprawdzenia wtrysk np. Podmianka wtrykòw miejscami. Błąd od sondy może efektem nie dopalania na cylindrach paliwa. A co do zapłonòw to szczelność całego dolotu dosprawdzenia, podciśnienia uszczelki kolektora itd. Jak bedzie dolot łapał lewe powietrze to właśnie taki będziesz miał efekt. Może bc również tak jak pisze kolega ale wtedy problem przeciwnej oleju do komór świec musialby na kazdym cylindrze ale wyjac cewki i wykręcić świece nie zaszkodzi. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzone oleju nie ma na wszelki wypadek wymieniłam wszystkie świece niestety poprawy brak

Zrobie tak jak kolego piszesz zdejme kolektor dolotowy i poskładam to na nowych uszczelkach :D

 

Prawdopodobnie również do wymiany mam odmę ponieważ wyje jak by ktoś odkurzacz załączył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objaw zuzytej odmy

Z uszczelkami kolektora ssacego troche roboty jest mozna sprawdzic kolektor ssacy poprzez spikanie kolektora na laczeniach plakiem i obserwowaniem czy obroty wzrastaja na biegu jalowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze warto niestety dostęp do niej jes dosc mocno utrudniony :( kolektor sycą trzeba zdjąć zęby wgl dostać sie do śrub od tej odmy

wgl zdejmował z was ktos ten kolektor i mooze wie na co uważać podczas takiej operacji ?? na co zwrócić szczególna uwagę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie moja odma nie wydawała żadnych niepokojących dźwięków ani żadnych objawów niestety po zmianie samej membrany zaczęła ona piszczeć jak na filmie którym wstawiłem wyżej :(

W moim przypadku jedynie zostaje zdjęcie kolektora ponieważ odkręcić tego sie nie da na samochodzie próbowałem i wydaje mi sie ze jedna z srub ma uszkodzony łepek i klucz sie przy probie odkręcenia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.